مخزن آب در تهران

خرید مخزن آب در ملارد

خرید مخزن آب در ملارد

بی‌آبی و کمبود فشار آب در ساختمان‌‌های مرتفع سبب شده تا امروزه بسیاری از افراد ساکن در مناطق گوناگون تهران و شهرستان‌ها به ناچار به دنبال خرید مخزن آب باشند. ملارد یکی از شهرستان‌های اطراف تهران محسوب می‌شود و افرادی که در شهر ملارد زندگی می‌کنند، با شناخت بهترین مدل‌های منبع آب در ملارد، می‌توانند این تانکرها را با قیمت مناسب برای نصب در ساختمان‌ خریداری کنند. امروزه تنوع مخازن آب به شکل قابل توجهی افزایش یافته است که یکی از بهترین مدل‌های قابل خریداری، مخزن آب پلی اتیلن است. در این مقاله می‌خواهیم به راهنمای خرید مخزن آب در ملارد بپردازیم، لذا در صورت تمایل پیشنهاد می‌کنیم تا پایان همراه ما باشید.

شناخت انواع مخزن آب

مخزن آب به دسته‌بندی‌های مختلف تقسیم می‌شود که هر کدام دارای مزایا و معایب مخصوص به خود هستند. از لحاظ جنس، می‌توان مخزن آب را به انواع فلزی، پلی اتیلن، فولادی، پلی پروپلین و FRP تقسیم بندی کرد. در این میان مخزن پلی اتیلن، به دلیل داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد نظیر وزن سبک، کیفیت بالا، خاصیت آنتی باکتریال، ضد ضربه و ضد خوردگی بودن، قیمت مقرون به صرفه و… مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته است.

افرادی که به دنبال انتخاب بهترین تانکر در ملارد هستند، می‌توانند با شناخت ویژگی‌های مخزن پلی اتیلن، از میان شکل و اندازه‌های مختلف، متناسب‌ترین نوع آن را خریداری کنند. از لحاظ طراحی، مخازن پلی اتیلن به مدل‌های ایستاده یا عمودی، خوابیده یا افقی، کتابی و مکعبی، زیرپله‌ای و بیضی شکل تقسیم بندی می‌شوند.

کسانی که دارای محدودیت فضا هستند، بهتر است برای خرید مخزن آب در ملارد، مدل‌های خوابیده یا افقی را انتخاب کنند. مخازن بیضی شکل نیز برای قرارگیری در پشت بام‌ها طراحی شده‌اند و غالبا دارای ساختار سه لایه هستند. مدل‌های زیرپله نیز به نحوی طراحی و تولید شده‌اند که به راحتی در زیر پله ساختمان‌ها قرار بگیرند.

مخزن پلی اتیلن تک لایه یا چند لایه

در مخزن‌های پلاستیکی یک لایه از مواد پلی اتیلن استفاده می‌شود، اما تنها وجود یک لایه نمی‌تواند کیفیت مخزن را به شکل قابل توجهی تضمین کند. افرادی که قصد دارند مخزن را در فضای باز و در معرض نور خورشید استفاده کنند، باید به دنبال خرید مخزن پلی اتیلن سه لایه باشند. تک لایه بودن مخزن باعث می‌شود تا نور خورشید در طولانی مدت به درون مخزن نفوذ کند و این امر باعث رشد جلبک می‌شود.

نگهداری آب آشامیدنی نیاز به انتخاب یک مخزن مناسب و باکیفیت دارد. مخازن پلی اتیلن سه لایه، به عنوان یک انتخاب هوشمندانه در این زمینه محسوب می‌شوند. در واقع افراد ساکن در ملارد با خرید مخزن سه لایه پلی اتیلن می‌توانند انواع سیالات بهداشتی را بدون نگرانی از بابت از دست رفتن کیفیت، درون مخزن حفظ کنند.

از لحاظ قیمت مخزن آب در ملارد، باید گفت که محصولات سه لایه به دلیل داشتن لایه بیشتر در بخش درونی، از قیمت بالاتری برخوردار هستند. همچنین هر چه متریال به کار رفته در تولید مخزن باکیفیت‌تر باشد، قیمت مخزن بالاتر می‌رود که مخازن تولید شده در مجموعه البرز مخزن همگی از درجه کیفی بالایی برخوردار هستند..

شیوه انتخاب مخزن مناسب برای آپارتمان

فروشگاه‌های مخزن آب در ملارد در بخش‌های مختلف این شهر تقسیم شده‌اند و امکان خرید آنلاین نیز وجود دارد. افرادی که قصد خرید مخزن برای آپارتمان را دارند، باید به برخی از نکات مهم در این زمینه توجه داشته باشند تا در نهایت بتوانند بهترین خرید را انجام دهند:

·       توجه به حجم مخزن

انتخاب لیتراژ صحیح مخزن آب دارای اهمیت است چرا که خرید مخزن کوچک باعث ایجاد فشار زیاد به درون مخزن می‌شود. پُر و خالی شدن مداوم مخزن می‌تواند به دیواره‌های محصول آسیب وارد کند. انتخاب مخزن بزرگ نیز باعث راکد ماندن بیش از اندازه آب شده که این امر می‌تواند زمینه‌ای برای شکل گیری جلبک و عوامل میکروبی باشد. لذا افراد بر اساس حجم مصرفی آب یک روزه خود می‌توانند از میان لیتراژهای موجود، متناسب‌ترین محصول را انتخاب کنند.

·       آنتی باکتریال بودن منبع

انتخاب بهترین مخزن آب در ملارد زمانی می‌تواندکاربردی باشد که قابلیت آنتی باکتریال داشته باشد. در واقع افراد جهت خرید مخزن آب در ملارد بهتر است به این ویژگی منبع توجه ویژه‌ای داشته باشند. قابلیت آنتی باکتریال مخزن باعث می‌شود تا رشد جلبک و میکروب در طولانی مدت به حداقل خود برسد. تمامی تانکرهای تولید شده سه لایه پلی اتیلن در البرز مخزن، دارای ویژگی آنتی باکتریال هستند.

·       توجه به علامت استاندارد و پروانه بهداشتی

منابع آب پلی اتیلن دارای درجه کیفی فودگرید هستند. این قابلیت به این معناست که این منابع توسط سازمان غذا و دارو تایید شده و مناسب نگهداری سیالات نوشیدنی و بهداشتی هستند. افرادی که قصد خرید تانکر آب را دارند، قبل از خرید نهایی باید به این موضوع توجه داشته باشند.

عوامل تعیین کننده قیمت مخزن آب در ملارد

موارد گوناگونی بر روی قیمت مخزن آب در ملارد اثرگذار هستند که در ادامه به برخی از مهم‌ترین آنها می‌پردازیم:

  •   جنس مخزن
  •   نوع مخزن
  •   حجم و ضخامت مخزن
  •   متریال به کار رفته در تولید مخزن
  •   شرکت تولیدکننده
  •   میزان عرضه و تقاضا

جنس مخزن آب می‌تواند از نوع پلی اتیلن، گالوانیزه، بتنی، فولادی و… باشد. محبوب‌ترین مخزن قابل خریداری در بازار، مخزن پلی اتیلن است که مزیت‌های زیادی را به خریداران ارائه می‌دهد. به دلیل این که تنوع طرح و رنگ و شکل مخازن پلی اتیلن بسیار بالاست، قیمت این محصولات به گونه‌ای است که خریداران می‌توانند با بودجه‌های مختلف، این مخزن را خریداری کنند.

همچنین جنس به کار رفته در تولید مخزن به همراه شرکت تولیدکننده منبع آب، می‌تواند قیمت نهایی محصول را دستخوش تغییرات مختلف کند. افرادی که به دنبال خرید مخزن باکیفیت هستند، با انتخاب یک فروشگاه مناسب مانند البرز مخزن می‌توانند مخزن مورد نیاز خود را با اطمینان خاطر خریداری کنند.

جمع بندی

استفاده از مخزن آب با کیفیت و استاندارد به همراه بکارگیری پمپ آب، به عنوان یک راه‌حل کلیدی برای افزایش فشار آب ساختمان‌های امروزی است. با توجه به این که تنوع تانکرهای آب موجود در بازار بالاست، افراد جهت خرید مخزن آب در ملارد باید به نکات کلیدی گفته شده در این مقاله توجه کافی داشته باشند.

انتخاب یک فروشگاه مناسب در هنگام خرید مخزن آب، باعث می‌شود تا خریداران بتوانند بهترین تانکر آب را با قیمت مناسب خریداری کرده و از آن در محیط‌های مختلف به بهترین شکل استفاده کنند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *