فروشگاه اینترنتی البرز مخزن
فروش انواع مخازن و منابع پلی اتیلن

026-44200250 , 021-22333411

تمامی قیمت ها به روز هستند ، میتوانید به صورت آنلاین خرید کنید.

قیمت تانکر 2000 لیتری پلاستیکی

برای استعلام قیمت تانکر 2000 لیتری پلاستیکی جای درستی آمده‌اید؛ سایت البرزمخزن عرضه کننده انواع مخازن پلی اتیلنی سه لایه، قیمت مخزن 2000 لیتری پلی اتیلن را در انواع و شکل‌های مختلف، در این صفحه آورده است. برای دیدن قیمت منبع آب 2000 لیتری پلاستیکی کافیست روی محصولی که مدنظر دارید کلیک کنید تا توضیحات آن را به طور کامل ببینید. چنانچه قصد خرید منبع آب پلاستیکی 2000 لیتری را داشتید، پیشنهاد می‌کنیم راهنمای زیر را مطالعه کنید تا بهترین انتخاب را انجام دهید.
قیمت تانکر 2000 لیتری پلاستیکی به چه عواملی بستگی دارد؟
به طور کلی قیمت منبع آب 2000 لیتری بستگی به نوع تانکری که انتخاب می‌کنید دارد. شما باید با توجه به فضایی که برای نصب مخزن آب در اختیار دارید، بهترین گزینه را از بین انواع این محصول انتخاب کنید. در ادامه درباره اشکال مختلف تانکر 2000 لیتری پلی اتیلن توضیح خواهیم داد. اما قبل از آن بد نیست به بعضی از ویژگی‌های مخازن که می‌توانند روی قیمت منبع آب پلاستیکی 2000 لیتری تاثیر بگذارند اشاره کنیم.

آیا می‌دانید که برای نگهداری آب و سایر مایعات آشامیدنی، بهترین گزینه، خرید تانکر پلی اتیلنی است؟ چرا که متریال به کار رفته در ساخت آن می‌تواند محتوای مخازن را بدون تغییر در رنگ، بو یا مزه برای مدت زمان طولانی نگهداری کند. از آنجایی که بعضی از فروشندگان متفرقه در بازار ممکن است از کیفیت متریال به کار رفته در محصولات کاهش دهند، شاید قیمت تانکر 2000 لیتری پلاستیکی را در سایت‌های مختلف، متغیر ببینید.

اما البرزمخزن به عنوان نماینده فروش محصولات شرکت تهران پلیمر یارا، این تضمین را به شما می‌دهد که پلی اتیلن به کار رفته در تانکرهای آب این فروشگاه، همگی درجه یک بوده و استاندارد Food Grade دارند. به این معنا که این تانکر آب می‌تواند برای نگهداری انواع مواد غذایی به کار رود. آنتی باکتریال بودن و بهداشتی بودن این تانکرها باعث شده تا گزینه خوبی برای بیشتر صنایع غذایی باشند. همچنین خدمات پس از فروش هم می‌تواند روی قیمت تانکر 2000 لیتری پلاستیکی تاثیرگذار باشد.

شما با خرید از البرزمخزن، می‌توانید از 10 سال ضمانت شرکت تهران پلیمر برخوردار شوید. این ضمانت شامل 4 سال گارانتی تعویض می‌شود. اگر مخزن خریداری شده شما به دلایلی به غیر از مواردی که در شرح گارانتی آمده است، دچار مشکلی شد، می‌توانید تا 4 سال آن را با یک تانکر نو عوض کنید. همچنین 6 سال ضمانت تعمیر به شما داده می‌شود که خیال شما را از بابت قیمت تانکر 2000 لیتری پلاستیکی راحت می‌کند. همه این موارد در کنار 15 سال خدمات پس از فروش واقعی، قیمت مخزن اب پلی اتیلن 2000 لیتری را توجیه می‌کند.

بهترین قیمت مخزن اب پلی اتیلن 2000 لیتری را از کجا بگیریم؟

همانطور که توضیح دادیم قیمت تانکر آب 2000 لیتری بسته به متریالی که شرکت سازنده به کار برده و استانداردها و خدمات پس از فروش محصولات می‌تواند متغیر باشد. ما در البرزمخزن همه چیز را در حد بهترین بودن نگه داشته‌ایم. به همین خاطر قیمت مخزن آب 2000 لیتری که در سایت می‌بینید بابت تمام خدمات از جمله مشاوره پیش از خرید، راهنمایی نصب مخازن و گارانتی چندین ساله است. همین موضوع باعث شده که البرزمخزن به بهترین سایت برای استعلام قیمت مخزن 2000 لیتری پلی اتیلن تبدیل شود.

از آنجایی که البرزمخزن نماینده رسمی شرکت تهران پلیمر یارا است می‌توانید از قیمت تانکر 2000 لیتری پلاستیکی اعلام شده در سایت مطمئن باشید. این قیمت درب کارخانه است و دغدغه شما از بابت گشتن به دنبال بهترین و مقرون به صرفه‌ترین قیمت مخزن پلی اتیلن 2000 لیتری را برطرف می‌کند.

آیا مخزن 2000 لیتری پلی اتیلن انتخاب مناسبی است؟

به طور کلی شما می‌بایست بر اساس نیاز خود و همچنین با توجه به قیمت منبع 2000 لیتری، بهترین گزینه را انتخاب کنید. اما اگر قصد خرید منبع 2000 لیتری را برای ساختمان مسکونی دارید، چند نکته حائز اهمیت است. مورد اول شکل ظاهری مخزن است که با توجه به فضایی که برای نصب آن دارید تعیین می‌شود. مورد مهم‌تر لیتراژ مناسب مصرف ساختمان و افراد ساکن در آن است.

نحوه محاسبه لیتراژ مورد نیاز برای مخزن آب آپارتمان

طبق استانداردهای موجود به طور میانگین هر فردی در ساختمان حدود 150 لیتر به صورت روزانه مصرف می‌کند. طبق اعلام سازمان آب و فاضلاب تهران، یک سوم از این مقدار، معادل 50 لیتر به عنوان آبی که از قبل در پمپ ذخیره می‌شود در نظر گرفته خواهد شد. به این ترتیب شما برای هر واحد آپارتمان بهتر است 250 لیتر آب در نظر بگیرید. یعنی یک ساختمان 8 واحدی می‌بایست یک تانکر 2000 لیتری پلی اتیلن تهیه کند.

اگر شما هم برای نصب پمپ آب یا بهبود فشار آب ساختمان مسکونی خود به دنبال استعلام قیمت تانکر 2000 لیتری پلاستیکی هستید، از این فرمول استفاده کنید تا متوجه شوید آیا این نوع مخزن برای شما مناسب است یا خیر. توضیحات تکمیلی در این‌باره را می‌توانید در مقاله فرمول محاسبه حجم انواع مخزن ذخیره آب بخوانید.

با رایج‌ترین انواع تانکر 2000 لیتری پلی اتیلن آشنا شوید

هرکدام از اشکال منبع 2000 لیتری برای محل متفاوتی کاربرد دارند. با خواندن توضیحاتی که در ادامه آورده‌ایم می‌توانید انتخاب کنید که کدام نوع منبع برای شما گزینه بهتری است.

مخزن آب کتابی 2000 لیتری

این نوع مخزن که با نام مخزن آسان رو نیز شناخته می‌شود، مناسب برای نصب در پشت بام است. این نوع مخزن پلی اتیلن می‌تواند در فضاهایی که محدودیت وجود دارد مانند اتاق‌ها، کناره‌های پارکینگ یا راهروهای بن بست نصب شود. قیمت تانکر آب پلاستیکی 2000 لیتری کتابی را می‌توانید با کلیک روی تصویر مربوطه آن در بالای صفحه ببینید.

مخزن 2000 لیتری نیسانی

اگر برای نصب تانکر آب روی نیسان، قصد خرید تانکر 2000 لیتری پلاستیکی را دارید، گزینه خوبی را انتخاب کرده‌اید. این مخزن به گونه ای طراحی شده است که در هنگام جا به جایی، مایعات داخل آن کمترین حرکت را داشته باشند. همچنین به دلیل وزن سبک مخازن پلی اتیلن، جا به جا کردن و بارگیری این تانکر بسیار آسان است. شما می‌توانید به روزترین قیمت تانکر پلاستیکی 2000 لیتری نیسانی را در بالای همین صفحه مشاهده کنید.

مخزن 2000 لیتری عمودی

بسته به ارتفاع مکانی که قصد نصب مخزن را در آن دارید، می‌توانید از انواع مخازن 2000 لیتری عمودی بلند، متوسط یا کوتاه استفاده کنید که نوع آخر معمولاً برای دفن کردن زیر خاک مناسب هستند. قیمت مخزن 2000 لیتری عمودی هم به دلیل همین تنوع متفاوت است و شما می‌بایست با توجه به نیاز خود، محصول موردنظرتان را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید دیگر لیتراژهای مخزن عمودی را در این قسمت ببیند.

تانکر آب 2000 لیتری افقی

برخلاف نوع قبلی، مخزن افقی برای فضاهایی مناسب است که محدودیت ارتفاع دارند. مانند داخل موتورخانه یا زیرزمین. به این دلیل که تمامی محصولات عرضه شده در البرزمخزن از بهترین متریال پلی اتیلن آنتی باکتریال ساخته شده و ضد جلبک هستند، نگرانی از بابت محل نگهداری تانکر آب خود نخواهید داشت.

مخزن آب 2000 لیتری قیفی

یکی از انواع خاص مخازن، مخزن قیفی است. شکل هندسی این منبع مخروطی بوده و روی پایه‌های فلزی نصب می‌شود. از این نوع تانکر 2000 لیتری برای تخلیه کامل آب و مایعات استفاده می‌کنند، به این علت که این منبع در ارتفاع نصب می‌شود و شکل مخروطی آن به خروج کامل مایعات کمک می‌کند. توجه داشته باشید که قیمت تانکر 2000 لیتری قیفی بدون پایه فلزی محاسبه شده است. برای تهیه پایه آن می‌توانید با ما در تماس باشید.

لیست مخازن 2000 لیتری به همراه ابعاد

نام محصولارتفاع کل (cm)عرض کل (cm)طول (cm)
مخزن آب 2000 لیتری عمودی متوسط176130*
مخزن آب 2000 لیتری مکعبی82120229
مخزن آب 2000 لیتری نیسانی119157179
مخزن آب 2000 لیتری قیفی196145*
مخزن آب 2000 لیتری بیضی97136220
مخزن آب 2000 لیتری آسان رو گرد19564233
مخزن آب 2000 لیتری عمودی کوتاه130165*
مخزن آب 2000 لیتری عمودی بلند215114*
مخزن آب 2000 لیتری افقی130125200

نکات مهم در هنگام خرید و استعلام قیمت مخزن پلی اتیلن 2000 لیتری

با توجه به توضیحاتی که تا اینجا داده شد متوجه شدیم که قیمت مخزن 2000 لیتری تا حد زیادی بستگی به لیتراژ و نوع تانکر دارد. بهتر است قبل از تصمیم گیری از ابعاد تانکر 2000 لیتری مورد نظر مطمئن شویم و فضای نصب را با توجه به آن آماده کنیم. ما در صفحه راهنمای نصب به طور کامل و همراه با تصاویر توضیح داده‌ایم که برای نصب تانکرهای پلی اتیلن چه مراحلی را باید طی کنید، چه نکاتی می‌بایست رعایت شوند و چه تمهیداتی بیندیشید که طول عمر مخزن بالا رود.

اما نکته مهم قبل از خرید مخزن 2000 لیتری آب این است که به ورودی‌های ساختمان توجه کنید. اگر قرار است تانکر را در فضای باز یا حیاط تخلیه و نصب کنید، مشکلی نخواهید داشت. اما برای بردن تانکر به داخل ساختمان باید حواس‌تان به درهای ورودی و ارتفاع و عرض راهروها باشد. یکی از مشکلات رایج کاربران این است که سفارش خود را صرفاً بر اساس فضای موجود برای نصب منبع ثبت می‌کنند. در حالی که بعد از تحویل گرفتن محصول متوجه می‌شوند که امکان بردن آن به داخل ساختمان وجود ندارد.

همچنین بهتر است در هنگام ثبت سفارش خود در سایت البرز مخزن ، اعلام کنید که نیاز به اتصالات ورودی خروجی دارید یا خیر. تا همکاران ما بتوانند این اتصالات را در محل مناسب نصب کنند. قطر لوله ورودی و خروجی و همینطور ورودی پمپ آب را در هنگام تصمیم‌گیری مدنظر قرار دهید. چنانچه سوالی درباره نحوه خرید محصولات یا قیمت تانکر 2000 لیتری پلاستیکی داشتید می‌توانید با شماره‌های درج شده در وب سایت تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

البرز مخزن تمام مخزن‌های 2000 لیتری اماده فروش خود را با تضمین بهترین کیفیت و پایین‌ترین قیمت بازار ارائه می‌دهد
در سایت البرز مخزن مخازن 2000 لیتری متنوعی در اشکال مختلف وجود دارند که با توجه به نیاز خود می‌توانید انتخاب کنید و همینطور در صورت نیاز با کارشناسان فروش ما صحبت کنید.
خانه
وبلاگ
0 محصول سبد خرید