فروشگاه اینترنتی البرز مخزن
فروش انواع مخازن و منابع پلی اتیلن

026-44200250 , 021-22333411

تمامی قیمت ها به روز هستند ، میتوانید به صورت آنلاین خرید کنید.

مخزن آب 1800 لیتری عمودی

مخزن آب 1800 لیتری عمودی وظیفه جمع‌آوری و نگهداری آب را بر عهده دارد و آب را برای استفاده‌های بعدی و دسترسی در موارد بحرانی ذخیره می‌کند. مخزن 1800 لیتری تنها در یک مدل تولید می‌شود: آن هم مدل عمودی است. مخازن عمودی برای نصب و قرارگیری در مکان‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرند که از نظر ارتفاع محدودیتی در آنها وجود نداشته باشد. به طور کلی منابع آب جهت نگهداری آب شرب، مواد شیمیایی (اسیدی و بازی) و مایعات غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرند که منبع آب 1800 لیتری عمودی نیز یک مدل از این منباع آب است. مخزن آب 1800 لیتری عمودی به دلیل عدم وجود شکاف و درز در بدنه خود، بسیار مقاوم و استوار است. بر خلاف مخازن استیل که دارای اتصالات جوش داده شده هستند و در صورت ضربه، خوردگی یا ترک خوردگی در آنها رخ می‌دهد.

مخزن آب 1800 لیتری عمودی جوابگوی چند واحد ساختمانی است؟

به طور میانگین هر فرد روزانه 150 لیتر آب مصرف می‌کند. در تهران مطابق اعلام سازمان آب و فاضلاب، یک سوم این مقدار یعنی 50 لیتر برای هر نفر به عنوان آب ذخیره قبل از پمپ در نظر گرفته می‌شود. به عبارت دیگر برای یک خانواده 5 نفره 250 لیتر آب مورد نیاز است. که با این محاسبات مخزن آب 1800 لیتری جوابگوی 7 واحد ساختمانی است.

مزیت مخزن آب 1800 لیتری عمودی پلی اتیلنی

  • حمل و نقل مخزن آب 1800 لیتری پلاستیکی، به علت وزن سبک آن راحت است.
  • خرید منبع آب 1800 لیتری آسان است و شما می‌توانید به صورت آنلاین از سایت البرز مخزن با قیمت مناسب آن را خریداری کنید.
  • قیمت مخزن آب 1800 لیتری عمودی مقرون به صرفه‌تر از سایر موارد مشابه است.
  • این مخزن قابلیت نگهداری دامنه مواد وسیع‌تری را دارد.
  • منبع آب 1800 لیتری عمودی، تحت تاثیر خوردگی یا زنگ زدگی قرار نمی‌گیرد.
  • طول عمر و استحکام بالایی دارد
  • مخزن سه لایه 1800 لیتری عمودی در برابر اشعه فرابنفش مقاوم است.
  • مخزن آب 1800 لیتری عمودی شرکت تهران پلیمر امکان نصب میکسر را نیز دارد.
  • یکی از دلایل پرطرفدار بودن این مخازن این است که که با مواد دیگر واکنش ایجاد نمی‌دهند، به همین جهت بهترین گزینه جهت ذخیره سازی آب شرب در مخزن آب هستند.

خرید مطمئن مخزن آب 1800 لیتری عمودی از فروشگاه البرز مخزن

با مراجعه به فروشگاه اینترنتی البرز مخزن می‌توانید علاوه بر مشاهده کامل ابعاد، شکل ظاهری، خصوصیات و قیمت منبع آب 1800 لیتری عمودی، به صورت اینترنتی ثبت سفارش خود را انجام دهید. همچنین امکان ثبت سفارش تلفنی نیز برای شما وجود دارد.

چنانچه آگاهی کامل از مشخصات این محصول ندارید، بهتر است با برقراری تماس تلفنی با شماره 44200250_026 تمامی سوالات خود را از کارشناسان ما بپرسید تا با دانشی دقیق و کامل محصول را خریداری نمایید. همچنین از طریق ایمیل شرکت به آدرس sale@alborzmakhzan نیز می‌توانید با ما در ارتباط باشید. جهت اطلاع بیشتر شما عزیزان باید خاطرنشان کنیم که البرز مخزن نماینده رسمی شرکت تهران پلیمر یارا در غرب استان البرز (هشتگرد) است. به همین دلیل امکان ارسال سریع مخزن آب 1800 لیتری عمودی به شهرهای تهران، کرج و قزوین مهیا است تا مشتریان با خیالی آسوده اقدام به خرید کنند.

چگونه از جلبک زدن مخزن آب 1800 لیتری عمودی جلوگیری کنیم؟

بهتر است برای جلوگیری از جلبک زدن مخزن آب 1800 لیتری عمودی، مخزنی را خریداری نمایید که خاصیت ضد جلبک داشته دارد. مزیت مخزن آب 1800 لیتری تهران پلیمر این است که هم ضد جلبک و هم آنتی باکتریال است. این ویژگی مهم مانع از تغییر مزه، طعم و بوی آب می‌شود که مسلما انتخاب هوشمندانه‌تری به نظر می‌رسد. اگر منبع آب 1800 لیتری عمودی را از جایی انتخاب کنید که خاصیت ضد جلبک در آن وجود نداشته باشد، باید شرایط زیر را برای جلوگیری از جلبک زدن آن رعایت کنید:

  1.  عدم نصب مخزن آب زیر نور خورشید و تابش مستقیم آفتاب
  2.  مسدود کردن محفظه های ورودی نور به مخزن آب
  3. سرویس دوره‌ای و نظافت مخزن آب (شستشوی مخازن ذخیره آب خانگی و ضدعفونی مخازن)
  4. فیلتراسیون و افزودن مواد شیمیایی

گارانتی مخزن آب 1800 لیتری عمودی به چه صورت است؟

منبع آب 1800 لیتری مانند دیگر مخازن شرکت تهران پلیمر یارا شامل 10 سال ضمانت (4 سال ضمانت تعویض، 6 سال ضمانت تعمیر) و  15 سال خدمات پس از فروش است. پشتیبانی و خدمات پس از فروش آن شامل تامین و تعمیر قطعات، تعویض و تعمیر محصول و حمل و نصب آن می‌شود.

دقت کنید که برخی شرکت ها گارانتی های طولانی مدت با قیمت‌های پایین ارائه می‌کنند، در صورتی که عموما این گارانتی‌های طولانی مدت غیر واقعی هستند. در هنگام خرید مخزن آب 1800 لیتری عمودی حتما از فروشنده بخواهید تمام مواردی که شامل گارانتی می‌شود را به صورت کتبی در اختیار شما قرار دهد.

قیمت مخزن آب 1800 لیتری عمودی به چه عواملی بستگی دارد؟

شما هنگام خرید باید به استانداردهای مشخص شده دقت بسیاری داشته باشید. قیمت منبع آب 1800 لیتری به کیفیت، نوع مواد اولیه استفاده شده، ضخامت، روش تولید، نوع گارانتی و چند لایه بودن آن بستگی دارد.

نحوه شستشوی مخزن آب 1800 لیتری عمودی

به طور خلاصه برای شستشوی این مخزن، نخست باید مایع درون مخزن تخلیه شود. سپس داخل مخزن را با استفاده از مواد شوینده شستشو داده و پس از ضد عفونی کردن داخل مخزن نسبت به پر کردن مجدد آن اقدام کنید.

توصیه می کنیم به جای مخازن خیلی بزرگ از دو مخزن کوچک استفاده کنید. چرا که یکی از مهم‌ترین دلایل استفاده دو یا چند مخزن کوچک به جای یک مخزن بزرگ همین شستشوی دوره ای مخزن است که در این حالت به نوبت می‌توان مخزن ها را از سیستم آبرسانی خارج کرد و پس از شستشو و ضد عفونی به سیستم مجدد متصل کرد. در این حالت آب ساختمان قطع نخواهد شد یا در صورت آسیب یک مخزن، فقط همان مخزن از سیستم خارج می‌شود و قطعی سراسری نخواهیم داشت.

نصب مخزن آب 1800 لیتری عمودی به شیوه دفنی به چه صورت امکان پذیر است؟

یکی روش نصب منبع 1800 لیتری، نصب به روش دفنی است که بسته به محدودیت‌های مکان، دارای دستورالعمل‌هایی جهت نصب می‌باشد. برای این کار باید به اندازه ابعاد مخزن آب 1800 لیتری خاک برداری انجام شود و محل نصب به اندازه 10 سانتی متر بتن ریزی شود و شیب آن گرفته شود. زیرسازی انجام شده باید حتما مسطح باشد و از نظر آب‌های زیر زمینی، فاضلاب و سیل ایمن باشد. همچنین باید اتصالات بر روی مخزن به درستی متصل شود. دیواره‌ها باید حتما 20 سانتی متر با خود مخزن فاصله داشته باشند و در پایان حتما بایستی سقف فلزی و بتنی استاندارد برای آن تعبیه شود.

لیست مخازن 1800 لیتری + ابعاد

نام محصولارتفاع کل (cm)قطر (cm)
مخزن آب 1800 لیتری عمودی217110
بله، اما دقت کنید که جهت نصب میکسر، حتما باید پایه تعبیه گردد.
این مخزن از گرانول مواد اولیه پلیمری به شیوه دورانی با استحکام بالا، ضد اشعه uv به همراه مستربچ تولید می شود.
خانه
وبلاگ
0 محصول سبد خرید