فروشگاه اینترنتی البرز مخزن
فروش انواع مخازن و منابع پلی اتیلن

026-44200250 , 021-22333411

تمامی قیمت ها به روز هستند ، میتوانید به صورت آنلاین خرید کنید.

مخزن 5000 لیتری

یکی از مخزن‌های بسیار کاربردی در صنعت، مخزن ۵۰۰۰ لیتری از جنس پلی اتیلن است. این مخزن در شکل‌های گوناگونی مثل بیضی، عمودی و قیفی تولید می‌شود. همچنین از لحاظ جنس بدنه، این مخازن به صورت تک لایه، سه لایه و دولایه طراحی و تولید می‌شوند. مخزن‌ آب ۵۰۰۰ لیتری یکی از بهترین مخزن‌ها برای نگهداری آب آشامیدنی، مواد شیمیایی، مواد دارویی و اسیدها به شمار می‌رود. منبع آب پلی اتیلن 5000 لیتری ضد جلبک و ضد باکتری بوده و هیچ گونه آلودگی و باکتری نمی‌تواند وارد این مخازن شود. به همین دلیل این مخازن برای ذخیره کردن آب شرب بسیار مناسب هستند.

متریال و مواد به کار رفته در مخزن ۵۰۰۰ لیتری البرز مخزن از بهترین کیفیت تهیه شده و به صورت کاملا بهداشتی ساخته می‌شود. همچنین دارای گواهی سلامت و انواع گواهینامه‌های بهداشت از سازمان غذا و دارو می‌باشد.
مخزن آب ۵۰۰۰ لیتری جزو مخازن حجیم و کاربردی به شمار می‌رود. این مخزن همانطور که از نامش پیداست از پلی اتیلن 3480 food grade  ساخته شده است. علت استفاده از این پلیمر مقاومت بالا و انعطاف پذیری بیشتر نسبت به دیگر پلیمرها است. همچنین در این مخزن از جدیدترین تکنولوژی‌های نانو استفاده شده که هیچ گونه تغییری در رنگ، مزه، بو و طعم آب ایجاد نمی‌کند.
در مخزن آب 5000 لیتری پلی‌اتیلن معمولا آب یا دیگر سیالاتی که با پلی اتیلن سازگاری دارند، نگهداری می‌شود. همانطور که می‌دانید برخی از مواد با پلاستیک واکنش نشان داده و مواد خطرناکی را تولید می‌کنند. بنابراین قبل از نگهداری مواد به این نکته توجه داشته باشید و با کارشناسان ما در البرز مخزن در ارتباط باشید.

چرا باید از مخازن آب 5000 لیتری پلی‌اتیلن استفاده کنیم؟

برخی از خصوصیات و ویژگی‌های مهم مخزن آب پنج هزار لیتری به شرح زیر است:

  • مقاومت در برابر گرما و سرما و قابلیت استفاده در مناطق گرمسیر و سردسیر
  • قابلیت تحمل تا دمای ۵۵ درجه سانتی گراد
  • دارای محافظ چندین لایه برای محافظت در برابر اشعه‌های خورشید
  • سه لایه بودن با خاصیت ضد جلبک و آنتی باکتریال
  • دارای پروانه بهداشت از سازمان دارو و غذا
  • امکان نصب همه نوع اتصالات از جمله برنجی، پلی اتیلن، استیل، نصب شناور و شیر و همه تجهیزات مهم
  • گارانتی تعویض چندین ساله و خدمات پس از فروش
  • قیمت کاملا مقرون به صرفه در برابر مخزن گالوانیزه و استیل
  • امکان تخلیه کامل مواد و سیال در برخی از مخزن‌ها همچون مخزن قیفی
  • امکان نصب تجهیزاتی همچون میکسر در مخازن
  • دارای نوعی به نام تانکر اسید، مناسب برای ذخیره و‌ نگهداری اسید
  • نماینده رسمی شرکت تهران پلیمر یارا در غرب استان البرز و دارای سریعترین شبکه توزیع در استان‌های تهران، البرز و قزوین

تفاوت میان مخزن ۵۰۰۰ لیتری سه لایه و تک لایه در چیست؟

از مهم‌ترین مخزن‌های ۵۰۰۰ لیتری می‌توان به مخزن تک لایه و سه لایه اشاره کرد که هر کدام کاربرد ویژه‌ خود را دارند. تفاوت عمده این دو مخزن در تعداد لایه‌ها و همچنین قیمت مخزن است. مخزن سه لایه معمولا مانع از عبور نور خورشید از تانکر می‌شود و دارای محافظی قوی است. در این مدل یک لایه مشکی رنگ در بین لایه‌ها وجود دارد که نقش محافظتی را ایجاد می‌کند و مانع از رویش جلبک می‌شود.

در مخزن تک لایه قابلیت‌های بالا وجود ندارد و در صورتی که مخزن در معرض مستقیم نور آفتاب قرار گیرد احتمال رشد جلبک در سطح آب وجود خواهد داشت. به علاوه در مخزن تک لایه شما به راحتی می‌توانید سطح آب را مشاهده کنید. برای ذخیره سازی و نگهداری آب شرب پیشنهاد ما مخزن 5000 لیتری سه لایه است. از نظر قیمت مخزن تک لایه ارزان‌تر از مخزن پلی اتیلن سه لایه بوده اما کیفیت مخزن سه لایه کمی بالاتر است. لازم به ذکر است که از نظر استحکام و ضخامت این دو مخزن تفاوت آنچنانی با یکدیگر ندارند.

معرفی مخزن ۵۰۰۰ لیتری عمودی

تانکر ۵۰۰۰ لیتری عمودی شکل استوانه‌ای و حالت ایستاده دارد که با نام مخزن ایستاده هم معروف است. این نوع مخزن در دو مدل وجود دارد. مخزن ۵۰۰۰ لیتری عمودی کوتاه و مخزن ۵۰۰۰ لیتری عمودی بلند. از نظر لایه نیز به دو صورت تک لایه و سه لایه تولید می‌شود. مخازن سه لایه همانطور که در بالا هم اشاره کردیم به دلیل وجود لایه‌میانی ضد جلبک و ضد باکتری محسوب می‌شود و برای ذخیره سازی آب شرب بهترین انتخاب، مخزن عمودی یا ایستاده و سه لایه است.

نصب فیلتر یا صافی برای تصفیه شدن آب ورودی به مخزن

توصیه می‌شود که در قسمت ورودی مخزن، از فیلتر برای تصفیه شدن آب استفاده کنید. فیلترهای شن و ماسه قابلیت پاکسازی و شست‌وشو را دارند و میتوانید این فیلترها را در مدت زمانی حدود ۶ ماه تعویض کنید. قیمت فیلترها نیز پایین و مقرون به صرفه است. همچنین با پاکسازی یا سرویس دوره‌ای مخزن می‌توانید تا حد زیادی طول عمر آن را افزایش دهید.

اتصالات و ورودی و خروجی تانکرهای ۵۰۰۰ لیتری چگونه است؟

مخزن‌های ۵۰۰۰ لیتری به صورت پیش فرض هیچ گونه اتصالات و ورودی و خروجی ندارند به همین دلیل مشتریان عزیز در هنگام خرید این مخازن باید نوع اتصالات مربوطه را مشخص کرده و به صورت جدا خریداری کنند. نصب همه اتصالات به صورت رایگان می‌باشد.

نکات مهم در خصوص خرید و نصب تانکرهای 5000 لیتری پلی اتیلن

  • قبل از نصب مکان مخزن را مشخص کنید و به ابعاد مخزن توجه کنید.
  • قطر فیتینگ و لوله‌های خروجی در این مخزن باید از ورودی بیشتر باشد.
  • مخزن را به دور از جریان الکتریسیته قرار دهید تا اتفاقات ناگواری رخ ندهد.
  • تانکر را در مکانی نصب کنید که در فصل زمستان دچار یخ زدگی نشود.
  • به صورت دوره‌ای مخزن را بازدید و پاکسازی کنید.
  • بهترین مکان برای نصب مخزن، یک محیط بسته و سرپوشیده است. اگر در محیطی باز یا
    پشت بام مخزن آب را نصب می‌کنید، حتما از سایه‌بان استفاده کنید.
  • بهتر است که مخزن روی یک پایه مناسب قرار گیرد. پایه مخزن باید از نظر ابعاد با تانکر تناسب داشته باشد.

لیست قیمت و ابعاد منبع های 5000 لیتری

نام محصولارتفاع کل (cm)عرض کل (cm)طول (cm)
مخزن آب 5000 لیتری قیفی290175*
مخزن آب 5000 لیتری بیضی 137197294
مخزن آب 5000 لیتری عمودی بلند240176*
مخزن آب 5000 لیتری عمودی کوتاه170220*
مخزن آب 5000 لیتری افقی172167266

سخن پایانی

توجه کنید که شما در فروشگاه البرز مخزن می‌توانید لیست قیمت مخزن آب 5000 لیتری را مشاهده کنید. با هدف کمک هر چه بیشتر به مشتریان البرز مخزن و اطمینان از انتخاب درست مخازن پلاستیکی متناسب با نیازتان، سرویس سفارش تلفنی و خرید اینترنتی به صورت مستقیم از کارخانه در اختیار شما مشتریان عزیز قرار گرفته است.

برای اینکه شما خرید مطمئنی را تجربه کنید، ما از هیچ کمکی به شما دریغ نمی‌کنیم. می‌توانید همه روزه با کارشناسان ما در ارتباط باشید و مشاوره‌های رایگان در خصوص خرید مخزن آب ۵۰۰۰ لیتری را دریافت کنید. با خرید از فروشگاه البرز مخزن می‌توانید به یکی از با کیفیت‌ترین مخزن‌های آب دسترسی پیدا کنید.

در صورتی که مخازن چند لایه به صورت استاندارد و با مواد اولیه با کیفیت تولید شوند و آب ورودی به درون مخزن شرایط طبیعی و استاندارد داشته باشد، مایع درون مخزن جلبک نمی‌زند. مخازن شرکت تهران پلیمر علاوه بر خواص ضد جلبک، به دلیل داشتن لایه میانی مشکی رنگ، دارای خاصیت آنتی باکتریالی نیز هستند.
به طور کلی محصولات پلیمری دوام و مقاومت بالایی دارند و با توجه به خاصیت انعطاف پذیری که دارند در برابر برخی از ضربه ها مقاوم می باشند. اما باید از ضربه‌های شدید در امان بمانند.
خانه
وبلاگ
0 محصول سبد خرید