فروشگاه اینترنتی البرز مخزن
فروش انواع مخازن و منابع پلی اتیلن

026-44200250 , 021-22333411

تمامی قیمت ها به روز هستند ، میتوانید به صورت آنلاین خرید کنید.

مخزن آب 8000 لیتری

مخزن آب 8000 لیتری مناسب‌ترین نوع مخزن برای ذخیره سازی و نگهداری انواع مایعات آشامیدنی، شیمیایی، دارویی، سوخت‌ها، اسیدها و … می‌باشد. همچنین مخزن آب 8000 لیتری افقی یکپارچه و بدون درز ساخته شده و دارای یک دهانه بزرگ برای پر کردن است؛ این فاکتور هنگام تمیز کردن مخزن بسیار مهم است. منبع آب 8000 لیتری از جنس پلی اتیلن و تنها به شکل افقی تولید می‌شود. این مخزن به صورت تک لایه، سه و چهار لایه طراحی و تولید می‌شود. مخزن 8000 لیتری پلی اتیلن افقی بر روی پایه هایی از جنس خود مخزن به صورت استوانه‌ای افقی قرار گرفته است، این پایه‌ها به قرارگیری مخزن به صورت ثابت کمک می‌کنند. البته که این پایه باعث افزایش وزن مخزن افقی نیز می‌شود.

مخزن آب 8000 لیتری پلی اتیلنی ضد جلبک و آنتی باکتریال است و برای ذخیره آب شرب در محیط‌های روشن و زیر نور مستقیم آفتاب مناسب می‌باشد. مخزن آب 8000 لیتری پلی اتیلنی همان طور که از نامش پیداست از پلی اتیلن (3840 food grade) تولید شده است. علت استفاده از این پلیمر داشتن مقاومت بالا و انعطاف پذیری بیشتر نسبت به پلیمرهای دیگر است. همچنین به کار بردن تکنولوژی نانو در ساخت این منبع، مانع از تغییر رنگ، بو و مزه آب می‌شود. منابع آب پلی اتیلنی بیشتر برای نگهداری و ذخیره سازی آب و سیالات سازگار با پلی اتیلن و حمل موادی سازگار با این ماده به کار می‌روند.

کاربرد مخزن آب 8000 لیتری افقی پلاستیکی

مخزن افقی پلی اتیلنی به طور کلی برای حمل مایعات طراحی شده است. تانکر افقی به گونه ای طراحی شده که بر روی سطوح مسطح با سیستم نصب پین منحصر به فرد و بدون نیاز به قاب نصب یا تسمه‌های نصب کننده فولادی سوار می‌شود. این مخازن در برابر ضربه بسیار مقاوم بوده و به راحتی قابل پر شدن هستند. حمل و نقل این مخازن افقی پلی اتیلن به لطف طراحی و فرم آنها بسیار آسان‌تر از مخزن عمودی است. همین قابلیت جابجایی آسان، مخزن آب 8000 لیتری افقی را برای کسانی که به طور منظم نیاز به نگهداری یا حمل مایعات دارند بسیار کارآمد کرده است. همچنین منبع افقی می‌تواند به عنوان مخزن سمپاش یا آب شکن برای سمپاش‌های کشاورزی با طیف وسیعی از اتصالات با توجه به سمپاش شما مورد استفاده قرار گیرد.

منبع آب 8000 لیتری جوابگوی چند واحد ساختمانی است؟

هر فرد به طور روزانه میانگین ۱۵۰ لیتر آب مصرف می‌کند. در تهران مطابق اعلام سازمان آب و فاضلاب، یک سوم این مقدار یعنی 50 لیتر به ازای هر نفر به عنوان آب ذخیره قبل از پمپ در نظر گرفته شده است. به عبارت دیگر برای یک خانواده 5 نفره 250 لیتر آب مورد نیاز است. طبق استانداردهای شرکت آب و فاضلاب تهران مخزن آب 8000 لیتری برای ذخیره آب یک مجتمع 32 واحدی مناسب است. البته این مورد صرفا یک پیشنهاد است. چنانچه شما به جز مصرف خانگی برای موارد دیگر نیاز به منبع آب 8000 لیتری دارید یا از این مخزن برای نگهداری آب در ویلا یا باغ استفاده می‌کنید، بهتر است قبل از خرید با مشاوران البرز مخزن تماس بگیرید تا با اطمینان خاطر مخزن آب 8000 لیتری افقی را خریداری نمایید. (لینک مقررات ملی ساختمان)

پیش از خرید مخزن آب 8000 لیتری به نکات زیر توجه کنید:

  • توجه به محل نصب منبع آب 8000 لیتری
  • اندازه گیری ابعاد درب ورودی تا محل نصب مخزن آب 8000 لیتری
  • آگاهی از اتصالات مورد نیاز برای نصب تانکر

همچنین بهتر است برای پیدا کردن لوازم جانبی مورد نیاز مانند اتصالات، پمپ ها، سوپاپ ها و گیره های شلنگ یا برای انتخاب بهترین لیتراژ حتما پیش از خرید از کارشناسان و مشاوران شرکت تولید کننده راهنمایی و کمک بگیرید.

شرایط آسیب دیدن مخزن آب 8000 لیتری

در برخی از موارد به دلایل گوناگون ممکن است منبع 8000 لیتری آسیب بینند. برای مثال ممکن است تانکر آب پلی اتیلنی 8000 لیتری به شیوه درست نصب نشود، که در این صورت مخزن دچار مشکل می‌شود. همچنین ممکن است از موادی با دانسیته بالا در این مخازن نگهداری شود که باز هم موجب صدمه دیدن مخزن خواهد شد. گاهی اوقات ممکن است فرآیند غیراستانداردی در شرکت به هنگام تولید مخزن انجام شود که این مسئله نیز بر روی کیفیت مخزن آب 8000 لیتری اثر می‌گذارد و سبب می‌شود که عمر مخزن کم شود.

برتری مخزن آب 8000 لیتری ضد جلبک در چیست؟

مخزن آب پلی اتیلن ضد جلبک نوعی از مخزن آب مقاوم در برابر رشد جلبک ها است. به این مخزن، مخزن آب پلاستیکی آب شرب نیز می‌گویند. در تولید این منابع آب عموماً از پلی اتیلن به عنوان اصلی ترین ماده استفاده می‌کنند. البته نوع و کیفیت پلی اتیلن در تولید محصول نهایی بسیار حائز اهمیت است و این موضوع در ارتباط با طول عمر مخازن آب پلی اتیلن ضد جلبک و قیمت آنها تاثیر گذار است. به همین دلیل ممکن است دو مخزن پلی اتیلن ضد جلبک با لیتراژهای یکسان که در دو شرکت تولید کننده متفاوت تولید شده‌اند، تفاوت قیمت زیادی داشته باشند. عموماً مخزن آب پلی اتیلن ضد جلبک از سه لایه ساخته می‌شود. از مخزن آب 8000 لیتری افقی پلی اتیلنی  بدون اینکه نگرانی در خصوص تغییر طعم و مزه و حتی رنگ آب وجود داشته باشد، می‌توان برای کاربردهای بهداشتی و خوراکی نظیر آب آشامیدنی استفاده کرد.

لیست انواع تانکرهای 8000 لیتری + ابعاد

همانطور که در بالا گفتیم، تانکرهای 8000 لیتری در البرز مخزن در دو مدل افقی و عمودی عرضه می‌شوند که ما ابعاد دقیق هر کدام را برای اطلاع کامل شما در جدول زیر قرار داده‌ایم. با کلیک روی هر کدام از مدل‌ها، به صفحه خرید هرکدام هدایت می‌شوید.

نام محصولارتفاع کل (cm)عرض کل (cm)طول (cm)
مخزن آب 8000 لیتری عمودی280210*
مخزن آب 8000 لیتری افقی204198314

خرید منبع آب 8000 لیتری + گارانتی

خرید تانکر پلی اتیلنی همراه با گارانتی معتبر، خیال شما را از جهت تعمیر و نگهداری تا چند سال راحت می‌کند. منبع آب 8000 لیتری تولید شده توسط شرکت تهران پلیمر دارای گارانتی 10 ساله (4 سال گارانتی تعویض و 6 سال ضمانت تعمیر) و 15 سال خدمات پس از فروش می‌باشد. روی مخازن تولید شده توسط شرکت برچسبی نصب شده که دستورالعمل نحوه صحیح نصب و نگهداری مخزن آب 8000 لیتری بر روی آن نوشته شده است. البته که در صورت عدم رعایت دستورالعمل‌های نصب و نگهداری و عدم تایید نماینده مجاز شرکت، این گارانتی لغو خواهد شد. پس هنگام خرید مخزن آب 8000 لیتری افقی فراموش نکنید که از فروشنده (نمایندگی رسمی شرکت) گارانتی را دریافت کنید.

خرید مخزن آب 8000 لیتری افقی از فروشگاه البرز مخزن

برای خرید مخزن آب 8000 لیتری از البرز مخزن می‌توانید به صورت آنلاین و تلفنی اقدام نمایید. در فروشگاه اینترنتی البرز مخزن شما این امکان را دارید که ضمن مشاهده ابعاد، شکل ظاهری مخزن و قیمت منبع آب 8000 لیتری ثبت سفارش خود را انجام دهید. راه دوم پیش روی شما سفارش به صورت تلفنی است. با برقراری تماس با شماره 44200250_026 می‌توانید علاوه بر پرسیدن سوالات خود در خصوص منبع 8000 لیتری، ثبت سفارش خود را نیز انجام دهید. فروشگاه البرز مخزن نماینده رسمی شرکت تهران پلیمر یارا است که برای رفاه حال خریداران محترم ارسال سریع محصولات به استان های تهران، البرز و قزوین را فراهم کرده است. همچنین می‌توانید از طریق ایمیل شرکت به آدرس sale@alborzmakhzan با ما در ارتباط باشید.

خیر این امکان وجود ندارد، چرا که بعد از اختلاط مواد شیمیایی درون مخزن، ممکن است فرآیند‌هایی ایجاد شود که برای مخزن مضر است و عمر مخزن را کوتاه تر می‌کند.
خیر، این کار باعث آسیب رسیدن به مخزن شده و در نهایت عمر مخزن کوتاه خواهد شد.
خانه
وبلاگ
0 محصول سبد خرید