فروشگاه اینترنتی البرز مخزن
فروش انواع مخازن و منابع پلی اتیلن

026-44200250 , 021-22333411

مخزن آب 15000 لیتری

مخزن آب 15000 لیتری که جزو مخازن بزرگ تلقی می‌شود، برای نگهداری آب شرب بهداشتی در مصارف مسکونی، تجاری و کشاورزی مورد استفاده است. همچنین از این مخزن بزرگ، جهت نگهداری مایعات در صنایع غذایی، دارویی و مواد شیمیایی نیز می‌توان استفاده کرد. البته که برای نگهداری مواد شیمیایی با خاصیت اسیدی یا بازی در این مخازن، باید چگالی آنها را بررسی کرد که نزدیک به چگالی آب باشد. در صورت استفاده از مواد با چگالی بالاتر، لازم است تا تانکر 15000 لیتری با استاندارد متفاوتی در زمان ساخت تولید شود. مخزن 15000 لیتری می‌تواند با مخازن بزرگ دیگر جفت شده و به این صورت میزان ذخیره‌سازی افزایش یابد. مخزن های آب پلیمری دوام و مقاومت بالایی دارند و با توجه به خاصیت انعطاف پذیری که دارند، تا حد زیادی در برابر ضربه ها مقاوم هستند.

مخزن آب 15000 لیتری، تنها در دو نوع عمودی و افقی تولید می‌شود که از نظر کیفیت مخزن افقی و مخزن عمودی هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. ولی با توجه به نوع موادی که قرار است ذخیره شود و محل نصب باید تصمیم گیری برای انتخاب آن صورت بگیرد.

مخزن آب 15000 لیتری عمودی: مخزن 15000 لیتری عمودی برای نگهداری آب شرب و جمع آوری آب باران در کشاورزی گزینه مناسبی است. این مخزن هم مانند دیگر مخازن سه لایه آنتی باکتریال بوده و برای قرارگیری در مکان هایی که محدودیت ارتفاع ندارند مناسب است. برای مشاهده قیمت مخزن 15000 لیتری عمودی به سایت مراجعه کنید.

ابعاد مخزن آب 15000 لیتری عمودی (ایستاده)

252 سانتی متر
332 سانتی متر

منبع آب پلاستیکی 15000 لیتری افقی: این مخزن برخلاف مخزن سه لایه عمودی برای فضاهایی که محدودیت ارتفاع دارند اما از نظر طولی محدودیتی ندارند مناسب است. برای مثال از منبع آب 15000 لیتری افقی برای مزارع و مصارف صنعتی می‌توان استفاده کرد. جالب است که بدانید بزرگترین مخزن آب 15000 لیتری افقی ایران را نخستین بار شرکت تهران پلیمر یارا تولید کرد. این مخزن آب نیز سه لایه آنتی باکتریال بوده و مقاوم در برابر تابش اشعه UV خورشید است. برای اطلاع از قیمت منبع آب 15000 لیتری افقی اینجا را کلیک کنید.

ارتفاع
عرض
طول

ابعاد منبع آب 15000 لیتری افقی
ارتفاع: 242 سانتی متر
عرض: 238 سانتی متر
طول: 398 سانتی متر

کاربرد مخزن آب 15000 لیتری پلاستیکی

  • نصب در ارتفاع، به عنوان تانکرآب هوایی
  • استفاده در مصارف خانگی، کشاورزی و صنعتی
  • جهت آبیاری پارک‌ها و باغ‌ها
  • جهت شستشوی سرویس‌های بهداشتی تجاری و صنعتی
  • جهت استفاده در ساختمان‌سازی

حمل مخزن آب 15000 لیتری به چه صورت است؟

معمولا حمل مخزن‌های حجیم و بزرگتر از 15000 لیتر مشمول قانون محموله‌های ترافیکی می‌شود که برای حمل آن نیاز به تریلی و در زمان تخلیه نیاز به جرثقیل است. حتما توجه کنید در زمان بارگیری مخازن بزرگ آب و تخلیه آنها، جهت مهار حرکت پاندولی مخزن در زمان بلند کردن، با استفاده از طناب، تسمه و کمک دو الی سه نفر، حرکت مخزن را مهار کنید.

قیمت مخزن آب 15000 لیتری چگونه محاسبه می شود؟

قیمت منبع آب 15000 لیتری به کیفیت، نوع مواد اولیه استفاده شده، ضخامت، روش تولید، نوع گارانتی و چند لایه بودن آن بستگی دارد. قیمت مخزن آب 15000 لیتری براساس قیمت مواد اولیه آن قیمت گذاری می‌شود که در این بین طبیعی است که قیمت نهایی مخزن، تحت تاثیر نوسان قیمت مواد اولیه باشد. در نظر داشته باشید که مخزن افقی 15000 لیتری به علت استفاده بیشتر از مواد اولیه در تولید آن و به کار رفتن پایه‌های بیشتری در آن نسبت به مخازن عمودی، دارای وزن و قیمت بیشتری است. به همین علت قیمت مخزن آب 15000 لیتری افقی کمی از مخزن عمودی در همان حجم بیشتر است.

ویژگی های متفاوت مخزن آب 15000 لیتری تهران پلیمر یارا

  • مخزن آب 15000 لیتری در اشکال افقی وعمودی به صورت سه لایه آنتی باکتریال و ضد جلبک تولید می‌شود.
  • مناسب ترین نوع مخزن برای ذخیره سازی و نگهداری انواع مایعات آشامیدنی، شیمیایی، دارویی، سوخت‌ها، اسیدها و … است.
  • تولید مخزن آب 15000 لیتری در تهران پلیمر یارا از جنس پلی اتیلن نیمه سنگین با گرید 3840 پتروشیمی تبریز انجام می‌شود.
  • تنها مخازن تولید شده با تکنولوژی نانو، کاملا بهداشتی و آنتی باکتریال مورد تایید انستیتو پاستور و جهادهای دانشگاهی در ایران است.
  • بهترین انتخاب برای ذخیره سازی آب شرب و مایعات غذایی بدون تغییر در رنگ، بو و مزه، به دلیل استفاده از مواد اولیه درجه یک و فودگرید است.
  • دارای نشان ملی استاندارد از سازمان ملی استاندارد و پروانه بهداشتی ساخت از سازمان غذا و دارو به صورت مندرج روی مخازن است.
  • قابلیت استفاده در مناطق سردسیر و گرمسیر به دلیل انتقال حرارتی بسیار پایین را دارد.
    استفاده از آن به دلیل نصب سریع و آسان انواع اتصالات استاندارد آسان است.
  • در برابر تابش اشعه یووی خورشید مقاوم است.

نکته مهم در نصب فیتینگ برای مخزن آب 15000 لیتری

استفاده از فیتینگ بستگی به مواد ذخیره شده در مخزن دارد. در صورتی که قصد نگهداری از مواد اسیدی را دارید از فیتینگ های پلی اتیلنی استفاده کنید. چنانچه از مواد غیرشیمیایی استفاده می کنید از فیتینگ برنجی استفاده کنید.

خرید مخزن آب 15000 لیتری از فروشگاه البرز مخزن

شما می توانید به سادگی وارد فروشگاه اینترنتی البرز مخزن شوید و تمامی مشخصات و ابعاد و همچنین قیمت مخزن آب 15000 لیتری را مشاهده کنید. چنانچه سوالی در خصوص این منبع و نحوه نصب داشتید، پیش از خرید با برقراری یک تماس تلفنی ساده با شماره 44200250_026 با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید. پس از دریافت جواب هم به صورت تلفنی و هم به صورت اینترنتی می‌توانید ثبت سفارش انجام دهید. همچنین از طریق ایمیل شرکت به آدرس sale@alborzmakhzan نیز می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

لازم به ذکر است که اشاره کنیم البرز مخزن نماینده رسمی شرکت تهران پلیمر یارا در استان البرز (هشتگرد) است و امکان ارسال سریع محصولات از ویژگی های بارز این شرکت است تا همیشه رضایت و اطمینان خاطر خریداران را به همراه داشته باشد.

لیست مخازن 15000 لیتری به همراه مشخصات

نام محصولارتفاع کل (cm)عرض کل (cm)طول (cm)
مخزن آب 15000 لیتری عمودی332252*
مخزن آب 15000 لیتری افقی242238398
معمولا مخازن با لیتراژ بالا دارای دو درب هستند که درب اصلی در وسط و درب فرعی در کنار قرار می‌گیرد. وجود درب دوم که به آن درب بازدید نیز گفته می‌شود، برای رویت مایعات داخل مخزن است. دلیل قرار گیری درب دوم مخزن در کنار مخزن، راحتی استفاده از آن است.
مخازن سه لایه به دلیل داشتن لایه میانی (مشکی رنگ) نفوذ نور خورشید به داخل مخزن را تجربه نمی‌کنند، به همین علت از جلبک زدن آب منبع جلوگیری می‌شود.
خانه
وبلاگ
0 محصول سبد خرید