فروشگاه اینترنتی البرز مخزن
فروش انواع مخازن و منابع پلی اتیلن

026-44200250 , 021-22333411

تمامی قیمت ها به روز هستند ، میتوانید به صورت آنلاین خرید کنید.

مخزن آب 4000 لیتری

منابع آب پلی اتیلنی با داشتن کیفیت بالا و طراحی برتر برای ذخیره آب شهرت خاصی پیدا کرده‌اند. این مخازن برای برنامه‌های طولانی مدت ذخیره آب طراحی و ساخته شده‌اند. جنس این مخازن از جمله مخزن آب 4000 لیتری از پلی اتیلن تأیید شده غذایی FDA / NSF ساخته شده و نوع سه لایه آن دارای مهارکننده های UV داخلی است. از جمله مصارف مخزن آب 4000 لیتری می‌توان به کاربری ذخیره آب آتشنشانی، نگهداری مایعات در کارخانه‌ها، نگهداری آب شرب شهری و ذخیره مواد شیمیایی اشاره کرد. در حقیقت مخازن بالای 1000 لیتر برای مصارف کشاورزی و صنعتی کاربرد بیشتری دارند.

مخزن آب 4000 لیتری پلی اتیلن نیاز چند واحد ساختمانی را برطرف می کند؟

به طور میانگین هر فرد به طور روزانه 150 لیتر آب مصرف می کند. در تهران مطابق اعلام سازمان آب و فاضلاب یک سوم این مقدار یعنی 50 لیتر به ازای هر نفر به عنوان آب ذخیره قبل از پمپ در نظر گرفته می شود. به عبارت دیگر برای یک خانواده 5 نفره 250 لیتر آب مورد نیاز است که با این احتساب، منبع آب 4000 لیتری برای یک ساختمان 16 واحدی مناسب است. البته این مورد صرفا یک پیشنهاد است. چنانچه شما به جز مصرف خانگی برای موارد دیگر نیاز به مخزن آب 4000 لیتری دارید یا تمایل به استفاده از این مخزن برای نگهداری آب در ویلا یا باغ دارید، بهتر است با مشاوران البرز مخزن تماس بگیرید تا با اطمینان تانکر مورد نظرتان را خریداری کنید. (لینک مقررات ملی ساختمان)
مشخصات و کاربرد مخزن آب 4000 لیتری
مخزن آب 4000 لیتری عمودی متوسط
این مخزن حد واسط مخزن عمودی بلند و کوتاه است. این مخزن نیز مانند دیگر مخازن سه لایه آنتی باکتریال بوده و برای قرارگیری در مکان‌هایی که محدودیت ارتفاع ندارند مناسب است. مخزن آب 4000 لیتری عمودی بر خلاف مخزن افقی، نیازی به پایه ندارد و بدون پایه تولید می‌شود. مخزن عمودی همچنین برای فرآورده‌های نفتی، مایعات شیمیایی، مواد غذایی و دیگر سیالات خورنده استفاده می‌شوند که چنانچه شما قصد نگهداری چنین موادی را دارید حتما پیش از خرید از کارشناسان ما مشاوره بگیرید.
مخزن آب 4000 لیتری افقی
این مخزن برخلاف مخزن عمودی برای فضاهایی که محدودیت ارتفاع دارند، اما از نظر طولی محدودیتی ندارند بسیار مناسب است. برای مثال از تانکر آب 4000 لیتری افقی برای قرار دادن کنار فضای پارکینگ، حیاط منزل یا محل کار می‌توان استفاده کرد. این تانکر نیز سه لایه آنتی باکتریال است و برای اطلاع از قیمت منبع آب 4000 لیتری افقی می‌توانید اینجا را کلیک کنید.

لیست انواع تانکرهای 4000 لیتری + ابعاد

نام محصولارتفاع کل (cm)عرض کل (cm)طول (cm)
مخزن آب 4000 لیتری عمودی کوتاه205170*
مخزن آب 4000 لیتری عمودی متوسط226157*
مخزن آب 4000 لیتری افقی161160246

پیش از خرید مخزن آب 4000 لیتری به نکات زیر حتما توجه کنید

  • توجه به محل نصب تانکر آب 4000 لیتری
  • اندازه گیری ابعاد درب ورودی تا محل نصب مخزن آب 4000 لیتری
  • اطلاع از اتصالات مورد نیاز برای نصب

پیشنهاد می کنیم برای پیدا کردن لوازم جانبی مورد نیاز مانند: اتصالات، سوپاپ‌ها، پمپ ها و گیره‌های شلنگ یا برای انتخاب بهترین لیتراژ، پیش از خرید از کارشناسان و مشاوران شرکت تولید کننده راهنمایی و کمک بگیرید. گاهی یک مشورت به ظاهر ساده کمک بزرگی به شما جهت انتخاب مناسب ترین مخزن براساس نوع نیاز شما می کند.

رعایت نکات زیر برای نصب و نگهداری مخزن آب 4000 لیتری ضروری است:

  • از پل زدن مخزن روی دیوار جدا خودداری نمایید.
  • از پرتاب مخزن در هنگام تخلیه جدا خودداری کنید.
  • مواد ذخیره شده در مخزن بدون گارانتی می باشند.
  • نباید مخزن آب در مجاورت اجسام تیز و برنده قرار گیرد.
  • از غلطاندن و کشیدن مخزن روی زمین جدا خودداری فرمایید.
  • مخزنی که در ارتفاع قرار میگیرد را حتما به سازه متصل کنید.
  • جهت جلوگیری از ایجاد و رشد جلبک درب مخازن کاملا بسته باشد.
  • از جابه جایی منبع آب 4000 لیتری پر یا دارای مواد ذخیره شده با هر وسیله ای جدا خودداری کنید.
  • از ایستادن و قرار دادن اجسام بر روی تانکرها جدا خودداری فرمایید.
    نصب هر گونه اتصالات استاندارد روی مخزن با رعایت اینکه به بدنه مخزن فشاری وارد نشود بلامانع است.
  • سکوی زیر مخزن باید بزرگتر از سطح تحتانی مخزن 4000 لیتری باشد.
  • سطح زیر مخزن آب 4000 لیتری باید کاملا صاف، تراز و قسمت تحتانی تانکرهای پلاستیکی دارای پوشش یکنواختی باشد.
  • از افزایش ارتفاع یا تراز کردن مخزن ها با تکه های سنگ و مصالح جدا خودداری نمائید.
  • منبع آب 4000 لیتری را از شعله‌های آتش و جریان الکتریسیته دور نگه دارید.
  • برای مایعات با دانسیته بیشتر از آب، مخزن عمودی انتخاب هوشمندانه تری است.
  • مخزن آب 4000 لیتری تحت فشار نبوده و نباید تحت هرگونه فشار داخلی یا داخلی قرار گیرد.
  • مخزن آب 4000 لیتری عمودی (ایستاده) قابلیت نصب میکسر را دارد.(حتما در نصب میکسر پایه تعبیه گردد).
  • در صورت استفاده از مخزن به صورت دفنی، مخزن و دیواره محل دفن حداقل 20 سانتی متر فاصله داشته باشند.

مخزن آب 4000 لیتری همراه با گارانتی معتبر خریداری کنید

حتما هنگام خرید تانکر پلی اتیلنی به داشتن گارانتی معتبر کالا دقت کنید و از فروشنده بخواهید تا تمام توضیحات مربوط به شرایط گارانتی را به شما توضیح دهد و تاریخ شروع ضمامنت نامه به همراه مهر فروشگاه روی ضمانت نامه (گارانتی) حتما درج شود. در خصوص محصولات شرکت تهران پلیمریارا از جمله مخزن آب 4000 لیتری باید بگوییم که که تمام محصولات تولید شده توسط این شرکت دارای گارانتی 10 ساله هستند که شامل 4 سال ضمانت تعویض، 6 سال ضمانت تعمیر و 15 سال خدمات پس از فروش واقعی می‌باشند.

خرید مخزن آب 4000 لیتری به صورت آنلاین و تلفنی

برای خرید مخزن آب پلی اتیلنی چند لایه می توانید به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید. البرز مخزن یکی از فروشگاه‌هایی است که به صورت تلفنی و آنلاین به شما خدمات مشاوره ارائه می‌دهد و شما می‌توانید با خیالی آسوده قیمت مخزن آب را مشاهده کنید و مخزن مورد نیاز خود را تهیه کنید. چراکه در سایت تمامی مشخصات و قیمت منبع آب 4000 لیتری درج شده است.

برای آشنایی بیشتر باید بگوییم که فروشگاه البرز مخزن، نماینده رسمی شرکت تهران پلیمر یارا در غرب استان البرز (هشتگرد) است. هدف فروشگاه کمک رسانی و مشاوره به مشتریان است تا با دانش کافی و لازم مخزن مورد نظرشان را خریداری کنند. همچنین امکان ارسال سریع مخازن خریداری شده به استان های تهران، البرز و قزوین وجود دارد.

اگر هنگام خرید از نحوه خرید و مناسب‌ترین نوع مخزن برای فضای مدنظرتان مردد هستید و اطلاعات کافی را ندارید، می‌توانید با برقراری یک تماس تلفنی با شماره 44200250_026 تمامی سوالاتتان را از کارشناسان البرز مخزن بپرسید و در صورت تمایل ثبت سفارش تلفنی کنید. البته از طریق ایمیل شرکت به آدرس sale@alborzmakhzan نیز می‌توانید با ما در ارتباط باشید و سوالاتتان را مطرح کنید.

در صورتی که مخازن چند لایه به صورت استاندارد و با مواد اولیه استانداردی تولید شوند و آب ورودی به درون مخزن شرایط طبیعی و استاندارد داشته باشد، مایع درون مخزن جلبک نخواهد زد. مخازن شرکت تهران پلیمر علاوه بر خواص ضد جلبک به دلیل داشتن لایه میانی مشکی رنگ دارای خاصیت آنتی باکتریال نیز هستند.
یک مخزن 4000 لیتری بر مبنای وزن و فرآیند تولید آن قیمت گذاری می‌شود. به همین علت، قیمت یک نوع مخزن در شرکت‌های تولید کننده مختلف، متفاوت است.
خانه
وبلاگ
0 محصول سبد خرید