فروشگاه اینترنتی البرز مخزن
فروش انواع مخازن و منابع پلی اتیلن

026-44200250 , 021-22333411

تمامی قیمت ها به روز هستند ، میتوانید به صورت آنلاین خرید کنید.

مخزن 14000 لیتری

یکی از مخازن لیتراژ بالای البرزمخزن، مخزن 14000 لیتری است، اگرچه مخزن پلی اتیلن 14000 لیتری بالاترین لیتراژ محصولات البرزمخزن نیست، اما جزو مخازن بزرگ  و پرکاربرد محسوب می‌شود. منبع آب 14000 لیتری را معمولاً برای مصارف کشاورزی، صنعتی یا بهداشتی خریداری می‌کنند. با توجه به ظرفیت بالای تانکر 14000 لیتری، این محصول را تنها در برخی شکل‌های محدود مانند حالت عمودی می‌توانید یافت کنید؛ مانند نمونه آن در البرز مخزن که در این صفحه مشاهده می‌کنید.

با مخزن آب 14000 لیتری بیشتر آشنا شوید!

مخزن آب ۱۴۰۰۰ لیتری یکی از مخزن‌های بسیار کاربردی در صنعت است که ویژگی‌های متفاوتی دارد. ویژگی مهم این  مخزن سه لایه بودن آن است. با وجود گنجایش بالای این مخزن، تنها ۲۶۷ سانتی قطر دارد و فضای بسیار کمی را در محیط اشغال می‌کند. از دیگر ویژگی‌های مهم مخزن ۱۴۰۰۰ لیتری این است که می‌توان آن را هم در محیط بسته و هم در محیط باز نصب کنید. بنابراین این مخزن هم در پشت بام و هم در انبار قابلیت نصب شدن را دارد.

اگر مخزن آب شما سه لایه نباشد، بهتر است که آن را در محیط باز نگهداری نکنید. زیرا امکان ایجاد جلبک روی آب و رشد باکتری در مخزن وجود دارد. مخزن‌های آب ۱۴۰۰۰ لیتری سه لایه این امکان را به شما می‌دهد که در هر مکانی مخزن خود را نصب کنید و بابت طعم، بو و دیگر ویژگی‌های آب اطمینان خاطر داشته باشید.

همچنین توجه داشته باشید که امکان نصب انواع ورودی، خروجی و انواع اتصالات در منبع ۱۴۰۰۰ لیتری وجود دارد و‌ می‌توانید حتی بیشتر از یک خروجی را برای مخزن نصب کنید. آبی که درون تانکر ۱۴۰۰۰ لیتری البرز مخزن نگهداری می‌شود، گوارایی خود را کاملا حفظ می‌کند و بو و مزه نامطبوعی نمی‌گیرد؛ زیرا این مخازن از بهترین متریال و مواد اولیه با کیفیت ساخته شده‌اند.

مخزن آب 14000 لیتری به چه کاری می‌آید؟

اگر به دنبال یک مخزن با ظرفیت بالا هستید که در عین حال فضای کمی را هم اشغال کند، به صفحه درستی در البرزمخزن مراجعه کرده‌اید! تانکر آب 14000 لیتری عمودی برای نصب نیاز به محیطی به عرض سه متر در سه متر خواهد داشت. بنابراین نصب این مخزن در محیط هیچ گونه محدودیتی ندارد. می‌توانید آن را در حیاط، پشت بام، درون انبار و یا هرجای دیگر نصب کنید و نگران کمبود جا و فضا نباشید.

اما وقتی صحبت از خرید مخزن آب 14000 لیتری می‌شود، چند نکته بسیار مهم را باید مدنظر قرار دهید. با توجه به اینکه حجم ذخیره منبع 14000 لیتری بالاست، اگر قرار باشد آب آشامیدنی که در آن نگهداری شود و جلبک بزند یا طعم و بوی آن تغییر کند، در طولانی مدت کاربرد خود را از دست خواهد داد. به همین دلیل خرید یک مخزن پلی اتیلن 14000 لیتری از مرکزی معتبر اهمیت زیادی دارد. در ادامه بیشتر در این باره توضیح خواهیم داد.

چرا مخزن پلی اتیلن 14000 لیتری بخریم؟

از گذشته انواع مخازن آب از جمله گالوانیزه و فلزی مورد استفاده‌های خانگی و صنعتی قرار می‌گرفتند. اما هر کدام از این متریال‌ها به دلیلی کنار گذاشته شده و حالا مخازن پلی اتیلنی جایگزین آن شده‌اند. علت این تغییر، ویژگی‌هایی در متریال پلی اتیلن بوده که باعث شده کارایی این محصول بالاتر رفته و در طولانی مدت گزینه بهتری برای نگهداری آب و انواع سیالات باشد. منبع آب 14000 لیتری نیز از این قاعده مستثنی نبوده و به خاطر مزایای زیر، می‌تواند انتخاب بسیاری از مشتریان باشد:

  • مخازن پلی اتیلن علاوه بر مقاومت، بسیار سبک هستند و جابه‌جایی آنها راحت است.
  • به خاطر متریال بهداشتی به کار رفته در ساخت این مخازن، شما می‌توانید مایعات خوراکی و آب آشامیدنی را برای مدت زمان طولانی در آن نگهداری کنید.
  • سه لایه بودن این مخازن باعث شده تا نور خورشید از بدنه آنها عبور نکند و امکان جلبک زدن یا خراب شدن مایعات درون آن از بین برود.
  • این مخازن را می‌توانید به راحتی زیر تابش نور آفتاب نگهداری کنید. همچنین مخزن آب 14000 لیتری پلی اتیلنی در برابر تغییرات آب و هوایی، مقاوم هستند.
  • شما می‌توانید از منبع 14000 لیتری پلی اتیلن برای نگهداری انواع سیالات شیمیایی و اسیدها استفاده کنید.
  • امکان نصب انواع ورودی و خروجی و اتصالات روی مخزن 14000 لیتری وجود دارد. برای مشخص کردن نوع اتصالات و محل نصب آنها، قبل از ثبت سفارش می‌توانید با همکاران ما در البرزمخزن تماس بگیرید.

با انواع مخزن 14000 لیتری آشنا شوید

1.مخزن آب افقی یا خوابیده: این نوع مخزن ۱۴۰۰۰ لیتری به صورت استوانه‌ای و خوابیده طراحی شده که بهتر است برای استفاده از آن از پایه‌های پلی‌اتیلنی استفاده شود. بیشترین استفاده از مخزن آب افقی در پشت بام است. استفاده از پایه‌ نصب شده در مخزن موجب می‌شود که بتوان در ارتفاع بالا و در محدودیت زیاد از مخزن ۱۴۰۰۰ لیتری استفاده کرد. برخی از مخزن‌های آب افقی ارتفاع کوتاهی داشته که می‌توان در مکانی همچون زیر پله یا انباری هم استفاده کرد.

2. مخزن آب عمودی یا ایستاده: مخزن آب عمودی ۱۴۰۰۰ لیتری نیز به صورت استوانه‌ای ایستاده طراحی می‌شود که برخلاف مخزن افقی نیاز به هیچ گونه پایه‌ای ندارد. بهترین و اقتصادی‌ترین گزینه برای انتخاب یک مخزن آب با حجم بالا، مخازن عمودی یا ایستاده هستند. از مهم‌ترین ویژگی‌های مخزن عمودی یا ایستاده ۱۴۰۰۰ لیتری به شرح زیر است:

نصب آسان و در کمترین زمان

  • انتقال حرارت بسیار پایین
  • داشتن سه لایه مقاوم که در برابر اشعه مضر مقاوم هستند.
  •  دارا بودن خاصیت ضد جلبک
  • داشتن نشان استاندارد ملی
  • مقاومت بالا در برابر اسید و بازها

3. مخزن آب زیر پله‌ای: این نوع مخزن آب به طور ویژه برای نصب در زیر پله‌های ساختمان طراحی شده است. با توجه به حجم و ابعادی که مخازن زیر پله‌ای دارند، به راحتی در فضای کم زیر راه پله قرار می‌گیرند.  مخزن آب ۱۴۰۰۰ لیتری زیر پله‌ای قبل از نصب باید به طور دقیق اندازه گیری شود تا در هنگام نصب مشکلی ایجاد نشود.

مزایا و ویژگی‌های مخزن ۱۴۰۰۰ لیتری چیست؟

مخزن‌های ۱۴۰۰۰ لیتری در انواع تک لایه، سه لایه و چندین لایه ساخته شده‌اند. این نوع مخزن‌ها می‌توانند به راحتی آب شرب مورد نیاز برای ۵۶ واحد مسکونی یا اداری را تامین کنند. یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از تانکر ۱۴۰۰۰ لیتری پلی‌اتیلن، استحکام و مقاومت بالای آن در برابر شرایط محیطی مختلف است. بنابراین می‌توانید در هر شرایط آب و هوایی این نوع مخزن را در فضای مناسب و بهینه استفاده کنید. مخزن عمودی ۱۴۰۰۰ لیتری مقاومت بالایی داشته و با توجه به کیفیت بسیار عالی، قیمت بسیار مقرون به صرفه‌ای هم دارند. مخزن آب پلی‌اتیلنی که در بازار وجود دارد به صورت خام است و با توجه به نیاز مشتری، اتصالات و‌ر‌ودی و خروجی‌های لازم بر روی آن نصب می‌شود.

لیست قیمت و ابعاد منبع 14000 لیتری

نام محصولارتفاع کل (cm)قطر (cm)
مخزن آب 14000 لیتری عمودی282267

چرا از البرزمخزن خرید کنیم؟

شما عزیزان می‌توانید قبل از خرید تانکر آب 14000 لیتری از مشاوره رایگان و تخصصی البرزمخزن استفاده کنید. همچنین با خرید از البرزمخزن، از خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات تهران پلیمر یارا بهره‌مند شوید. تمامی محصولات عرضه شده در سایت البرز مخزن با ضمانت قیمت و کیفیت به فروش می‌رسند. شما می‌توانید توضیحات تکمیلی درباره هر کدام از محصولات را با کلیک روی تصویر موضوع انتخابی بخوانید.

یک مخزن 14000 لیتری بر مبنای وزن و فرآیند تولید آن قیمت گذاری می‌شود. به همین علت، قیمت یک مدل مخزن در شرکت های تولید کننده مختلف، متفاوت است. به شما پیشنهاد می‌کنیم که ملاک انتخاب خود را به جای قیمت، کیفیت تولید و ضمانت پس از فروش قرار دهید.
مخازن تک لایه عموما برای مصارف صنعتی استفاده می‌شوند و به صورت شفاف هستند، به همین دلیل مایع داخل مخزن قابل رویت است. مخازن چند لایه عموما برای مصارف آب شرب مورد استفاده قرار می‌گیرند. این مخازن دارای لایه میانی مشکی رنگ به صورت آنتی یووی هستند که از ورود نور خورشید به داخل مخزن جلوگیری می‌کند.
خانه
وبلاگ
0 محصول سبد خرید