مخزن آب در تهران

خرید مخزن آب در بهارستان

خرید مخزن آب در بهارستان

دسترسی به آب آشامیدنی سالم از جمله نیاز‌های ضروری و مهم برای تمامی افراد است. ایران در اکثر مناطق به دلیل کویری بودن یا استفاده نادرست و بی رویه از آب، دچار کمبود آب شده و با خطر جدی کمبود آب مواجه است. امروزه برای فراهم آوردن آب آشامیدنی سالم از راه‌های مختلفی از جمله استفاده از مخزن نگهداری آب استفاده می‌شود، خصوصا در شهرستان‌های حاشیه تهران که در آنها کشاورزی انجام می‌شود نیاز به این مخازن بیش از پیش احساس می‌شود. مخزن آب به ما این امکان را می‌دهد تا برای مدت زمانی طولانی آب را ذخیره کنیم تا بتوانیم در زمان‌های موردنیاز و و هنگام کم آبی از آن استفاده کنیم. این مخزن‌ها جنس‌های مختلفی دارند؛ از جمله جنس پلی اتیلن که دارای مزیت‌های بسیاری است.

منبع آب پلی اتیلن کم هزینه و مقرون به صرفه است و در سایز‌ها و ابعاد متفاوت قابلیت نصب دارد. این مخازن در انواع تک لایه تا چهار لایه موجود هستند و نکته مهم در هنگام خرید آنها، توجه به نفوذ ناپذیر بودن در برابر نور خورشید و عدم تشکیل جلبک داخل آن است. در هنگام خرید مخزن در بهارستان، که جزو یکی از شهرستان‌های اطراف استان تهران است، باید به این نکته توجه کنیم که از چه مرکزی مخزن مناسب را تهیه کنیم. قیمت مخزن آب در بهارستان، مانند دیگر شهرهای ایران، نوسانات زیادی داشته و لازم است که قبل از خرید از کیفیت و متریال مصرفی این مخازن، اطمینان حاصل کرد. اگر شما هم قصد خرید مخزن آب‌ در بهارستان را دارید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

آشنایی بیشتر با شهرستان بهارستان

شهرستان بهارستان با مساحت حدود 76 کیلومتر مربع و با تعداد ساکنین 600 هزار، در قسمت جنوب غربی تهران واقع شده است. شهرستان‌های اطراف بهارستان، شهرستان‌هایی مثل شهریار، رباط کریم، اسلامشهر هستند که از جهات مختلف هم مرز با بهارستان هستند. شهرستان بهارستان دارای جمعیت نسبتا جوانی بوده و برای واگذاری به بخش خصوصی دارای ویژگی و خصوصیات خوبی است. شهرستان بهارستان، جزو شهرستان‌های جدید استان تهران بوده و از ترکیب دو بخش گلستان و بوستان از شهرستان رباط کریم ایجاد شده است.

کاربرد مخازن آب در شهرستان بهارستان

در هر شهر و شهرستانی مخازن آب کاربرد مهمی را در صنایع گوناگون دارند که شهرستان بهارستان هم از این امر مستثنا نیست. مخزن آب در بخش‌های مختلف صنایع و کشاورزی بهارستان به کار برده می‌شود. از جمله کاربرد‌های آن شامل موارد زیر است:

  • صنعت دام و طیور و نگهداری کود

در صنعت دام و طیور مانند خیلی از صنایع مهم دیگر از مخزن پلی اتیلن با کیفیت و مناسب استفاده می‌شود. آب مورد استفاده برای آشامیدن دام و طیور در مخزن پلی اتیلن نگهداری می‌شود. آب نگهداری شده که برای حیوانات در مخزن قرار می‌گیرد، باید مثل آب آشامیدنی انسان‌ها تمیز و کاملا بهداشتی و استاندارد باشد. پس در هنگام خرید مخزن آب در بهارستان، حتی برای استفاده طیور، باید از مخزنی با متریال و مواد اولیه مناسب و از جنسی با کیفیت بالا استفاده کرد تا سلامت حیواناتی همچون دام و طیور به خطر نیفتد. 

  • مخزن پلی‌اتیلن برای حمل ماهی زنده

یکی دیگر  از کاربرد‌های مخزن پلی اتیلن، حمل ماهی زنده است. برای این کار باید از یک مخزن مناسب و باکیفیت استفاده کرد تا متناسب با طول رشد ماهی، حجم ماهی، شرایط فیزیکی ماهی و با ابعاد مناسب باشد. اگر مخزن مورد نظر برای ماهی‌ها کوچک باشد، ماهی‌ داخل مخزن دچار رنگ پریدگی و قرمزی آبشش می‌شود. همچنین اگر تجمع ماهی‌ در ورودی مخزن زیاد باشد، نشان دهنده کوچک بودن مخزن برای ماهی‌ها است. برای تمیز کردن داخل مخزن، باید ماهی‌ها را به یک وان بزرگ‌تر منتقل کرده و فضولات و کثیفی‌ها را شسته و دوباره آن‌ها را به داخل مخزن ضدعفونی شده منتقل کنیم.

قیمت مخزن آب در شهرستان بهارستان

عوامل موثر بر قیمت مخزن آب در بهارستان

برای خرید مخزن آب در بهارستان باید به یک سری نکات توجه ویژه کرد. عواملی که روی قیمت مخزن آب در بهارستان موثر هستند شامل این موارد می‌شوند:

  • نوع مواد و متریال اولیه

مخزن پلی اتیلن بهترین و کاربردی ترین مخزن برای استفاده در بخش‌های مختلف صنعت است. اما نوع ماده اولیه‌ای که برای این مخزن‌ها به کار برده می‌شود، برای تعیین قیمت مخزن اهمیت زیادی دارد و تا حدودی قیمت مخزن به متریال و کیفیت مواد اولیه آن بستگی دارد.

در فروش مخزن آب در بهارستان، بعضی فروشندگان و تولید کنندگان مخزن، برای پایین آوردن قیمت تولید مخزن و سود بیشتر، از مواد اولیه بی کیفیت و نامرغوب استفاده می‌کنند.

  • میزان ظرفیت و سایز مخازن

ابعاد و حجم مخزن از نکات مهم و تاثیر گذار روی قیمت مخزن آب در بهارستان است. معمولا مخزن بزرگ و دارای حجم بیشتر، گران‌تر از بقیه است. مواد بیشتری که برای تهیه مخازن با ابعاد بزرگ به کار می‌رود بیشتر بوده و به طور طبیعی قیمت آن بالاتر است.

  • شکل و مدل ساخت هر مخزن

علاوه بر ابعاد مخزن، شکل و ظاهر مخزن هم در قیمت آن تاثیر گذار است. در برخی موارد، بعضی مشتریان برای خرید مخزن آب در بهارستان، نیاز به مخزنی اختصاصی متناسب با نیازشان دارند که برای این شرایط باید مخزن اختصاصی برایشان تولید شود که قیمت آن متناسب با مخزن تولیدی افزایش خواهد داشت.

  • گارانتی و خدمات پس از فروش

از دیگر مواردی که روی قیمت مخزن آب موثر است، داشتن گارانتی بوده که در هنگام خرید مخزن آب در بهارستان، باید به آن توجه کرد و متناسب با شرایط مخزن با گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب را تهیه کرد. بعضی فروشندگان در فروش مخزن آب در بهارستان به جای گارانتی واقعی، از گارانتی غیرواقعی روی محصولات خود استفاده می‌کنند که مشتریان هنگام خرید باید به آن توجه لازم را داشته  باشند.

ویژگی یک مخزن خوب و باکیفیت چیست؟

از جمله ویژگی‌های یک مخزن پلاستیکی خوب و با کیفیت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. قیمت معقول
  2.  وزن پایین
  3. مقاومت و استحکام بالا در برابر خوردگی و شرایط جوی نامناسب
  4. عایق بودن در شرایط مختلف
  5. دارا بودن خاصیت عدم واکنش با مواد شیمیایی
  6. ذخیره کردن انواع مواد غذایی با داشتن گواهی غذایی فود گرید
  7. قابلیت حمل و نقل بسیار آسان به دلیل وزن پایین
  8. نصب و تعمیر آسان در کمترین زمان
  9. دوام بسیار طولانی

نکاتی  که باید برای خرید مخزن آب در بهارستان بدانید!

تا به اینجا ما مخازن را بر اساس جنس آن تقسیم بندی کردیم و گفتیم که تانکر آب پلی اتیلن از بهترین نوع مخزن ذخیره آب محسوب می‌شود. اما باید برای خرید مخزن آب در بهارستان، به این نکته که مخزن تهیه شده نسبت به تشکیل جلبک مقاوم باشد بسیار توجه کرد. به همین خاطر مخزن آب اگر در شرایطی قرار گیرد که در معرض نور خورشید باشد، باید از نوع دو یا سه لایه آن با توجه به شدت نوری که می‌تابد استفاده کرد. این چند لایه بودن مخزن با دارا بودن یک لایه تیره بین سایر لایه‌ها باعث جلوگیری از نفوذ نور به مخزن شده و از ایجاد جلبک جلوگیری می‌کند.

در فروش مخزن آب در بهارستان، برخی فروشندگان بدون آگاهی لازم مخزن آب بیش از سه لایه که برای مصرف دارویی کاربرد دارد را به مشتری پیشنهاد کرده و هزینه بیشتری را بر عهده خریدار می‌گذارند. از طرفی مخزن آب تک لایه هم برای شرایطی مناسب است که هیچگونه نوری به مخزن برخورد نکند تا آب داخل مخزن سالم باقی بماند.

نحوه ارسال مخزن خریداری شده تا محل مورد نظر مشتری

در هنگام فروش مخزن آب در بهارستان، باید اطلاعات محل قرار گیری مخزن و آدرس و سایر مشخصات حتما از خریدار دریافت شود تا اگر وقفه ای در ارسال مخزن ایجاد شد، بعدا به آدرس دقیقی ارسال شود تا مخزن به دست خریدار برسد. از طرفی اگر مخزن مورد نظر بدون واسطه از تولید کننده اصلی خریداری شود، هم مخزن در زمان سریعتری به دست خریدار می‌رسد، هم خرید مخزن هزینه کمتری خواهد داشت.

سخن پایانی درباره خرید مخزن آب در بهارستان

عوامل زیادی در جهان وجود دارد که کمبود آب را تشدید می‌کند و عامل اصلی تمام آنها انسان است. توسعه علم و پیشرفت در بخش‌های مختلف در جهت صرفه جویی در مصرف آب شرب، تلاش قابل قبول و نتیجه بخشی بوده که بسیاری از کشور‌ها، در همین مسیر پیش رفته و مصرف منابع آب منطقه خود را کاهش داده‌اند. مخزن‌های پلی اتیلن با توجه به خصوصیات مختلفی مثل جنس، ابعاد و نحوه استفاده از آنها انتخاب می‌شوند. امروزه از مخزن پلی اتیلن که مزایای بهتری نسبت به نوع فلزی و گالوانیزه دارد، بیشتر از قبل استفاده می‌شود. از جمله برتری مخازن پلاستیکی، قیمت مناسب‌ و مقاومت بالای آن در برابر عوامل محیطی مختلف و ماندگاری بالاتر و نصب و حمل آسان آن است. برای انتخاب بهترین مخزن آب در بهارستان باید همه شرایط و جنبه‌های مختلف را در نظر گرفت تا کاربردی‌ترین آن را بتوانیم انتخاب کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *