آموزشی

تولید کنندگان مخزن آب 500 لیتری

مخزن 500 لیتری

مخزن پلی اتیلن یکی از مخزن‌های کاربردی است که برای ذخیره سازی و نگهداری آب و سایر سیالات شیمیایی، ساختمانی و کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. مخزن 500 لیتری آب یکی از کاربردی‌ترین محصولات بازار است که به دلیل داشتن طراحی مناسب و سایز قابل قبول، مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است.

برندهای مختلفی مخزن آب 500 لیتری را تولید می‌کنند که در این مقاله قصد داریم به چند برند معتبر در این زمینه بپردازیم. در صورتی که قصد خرید مخزن 500 لیتری را دارید، کافی است تا پایان مقاله همراه ما باشید.

آشنایی با انواع مخزن 500 لیتری

مخزن 500 لیتری به عنوان پرفروش‌ترین مخزن آب محسوب می‌شود، چرا که دارای سایز استانداردی است. ابعاد و اندازه مخزن 500 لیتری آب به گونه‌ای است که افراد می‌توانند برای محیط‌های مختلف این مخازن را تهیه کنند. انتخاب نوع متریال به کار رفته در تولید این مخزن دارای اهمیت بسیار است، چرا که می‌تواند سیالات درون مخزن را به خوبی حفظ کند.

مخازن 500 لیتری پلی اتیلن دارای بدنه پلاستیکی سه لایه و ضد جلبک هستند که با عنوان مخازن آب بهداشتی به فروش می‌رسند. مصرف کنندگان می‌توانند مخزن 500 لیتری را در مدل‌های افقی، عمودی، مکعبی، کتابی، زیرپله‌ای و قیفی خریداری کنند.

تفاوت مخزن 500 لیتری تک لایه و سه لایه

یکی از اصلی‌ترین تفاوت‌های بین مخزن‌های تک لایه و سه لایه 500 لیتری، وجود یک لایه مشکی رنگ است که در بین لایه‌های مخزن قرار می‌گیرد. این لایه می‌تواند از نفوذ نور خورشید به درون مخزن جلوگیری کند. این امر مانع رشد جلبک‌ها درون مخزن و در نتیجه باعث سالم ماندن محتویات درون مخزن می‌شود.

افرادی که می‌خواهند آب آشامیدنی را درون مخزن 500 لیتری نگهداری کنند، بهتر است به دنبال خرید مخزن سه لایه ضد جلبک و آنتی باکتریال باشند. مخزن‌های آنتی باکتریال علاوه بر اینکه درجه کیفی فود گرید را دارند، مانع نفوذ نور به درون مخزن نیز می‌شوند.

تفاوت مخزن 500 لیتری تک لایه و سه لایه

برندهای تولید کننده مخزن 500 لیتری

تولید کنندگان مخزن 500 لیتری، با توجه به نیاز مصرف کنندگان سعی کرده‌اند تا محصولات خود را با درجه کیفی بالا تولید کنند. از مهم‌ترین تولید کنندگان این مخزن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مخزن 500 لیتری تهران پلیمریارا

تهران پلیمریارا یکی از تولیدکنندگان اصلی مخزن پلی اتیلن در ایران است که کامل‌ترین مخازن پلی اتیلن را از نظر لیتراژ و فرم مخزن ارائه می‌دهد. این مجموعه مخزن پر طرفدار 500 لیتری را هم در فرم‌های افقی و عمودی به با قیمت رقابتی به فروش می‌رساند. همچنین برای انتخاب مخزن مناسب، می‌توانید از مشاوره کارشناسان این مجموعه استفاده کنید. پس به شما پیشنهاد می‌کنیم قبل از هر چیز برای انتخاب مخزن آب 500 لیتری به وبسایت البرز مخزن مراجعه کنید.

  • مخزن 500 لیتری طبرستان

مخزن 500 لیتری طبرستان یکی از مخزن‌های باکیفیت بازار است که با نام مخزن خوابیده نیز شناخته می‌شود. این مخزن برای نصب در پشت‌ بام و فضاهایی که نیاز به مخزنی خوابیده دارند بسیار کاربردی است. متریال به کار رفته در تولید این مخزن مورد تایید وزارت بهداشت و سازمان استاندارد است. افرادی که قصد نگهداری سیالات بهداشتی را دارند، می‌توانند این مخزن را با اطمینان خاطر خریداری کنند. آب درون این مخزن، تازگی و گوارایی خود را حفظ کرده و بعد از مدت‌ها نگهداری دچار باکتری نمی‌شود. افراد می‌توانند این مخزن را با اطمینان خاطر خریداری کرده و انواع مایعات و سیالات را درون آن نگهداری کنند.

  • مخزن 500 لیتری رادمان پلاست

یکی دیگر از برندهای تولید کننده مخزن باکیفیت 500 لیتری، رادمان پلاست است که در تولید محصولات خود از بهترین متریال استفاده کرده است. تنوع ابعاد و مدل‌های تولید شده رادمان پلاست بسیار بالاست، لذا مصرف کنندگان متناسب با فضایی که در اختیار دارند می‌توانند انواع مختلف این مخزن را خریداری کنند. مخزن 500 لیتری رادمان پلاست دارای 4 محل اتصال است که جزو قدیمی‌ترین تانکرهای نگهداری آب محسوب می‌شود. از لحاظ قیمت نیز این محصولات دارای قیمت رقابتی هستند و به خریداران این امکان را می‌دهند که با هر بودجه‌ای که در اختیار دارند، انواع مخزن‌های باکیفیت را خریداری کنند.

جمع بندی

مخزن 500 لیتری آب یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین مخزن‌های موجود در بازار است که توسط برندهای مختلف تولید می‌شود. تولید کنندگان این محصولات را در ابعاد و استانداردهای مختلف و به شکل یک لایه و سه لایه تولید کرده‌اند. مصرف کنندگان بر حسب نیاز خود می‌توانند از مدل‌های مختلف این مخازن برای نگهداری انواع سیالات استفاده کنند. برای خرید مخزن 500 لیتری لازم است بین برندهای تولیدی تحقیقات لازم را به عمل بیاورید تا بتوانید بهترین مخزن با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت را انتخاب کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *