آموزشی

کارخانه تهران پلیمر یارا تولید کننده انواع مخزن آب

شرکت تهران پلیمریارا

مخازن آب امروزه به عنوان یکی از نیازهای اساسی در صنعت تجهیزات ساختمان به شمار میروند. کارخانه های بسیاری در ایران به تولید این مخازن ارزشمند پرداخته اند و کارخانه تهران پلیمر یارا یکی از بهترین و با سابقه‌ترین این شرکت‌هاست که در زمینه تولید و عرضه مخزن‌های آب فعالیت دارد. محصولات تولیدی این کارخانه همگی با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و درجه یک ساخته می‌شوند. لازم به ذکر است فعالیت‌ها و محصولات تولیدی در این کارخانه تنها به تولید مخزن آب محدود نیست؛ بلکه در زمینه ساخت سایر محصولات پلی‌اتیلن مانند انواع مخازن نوری، کلبه اسکان، شلنگ زباله و …تولید صورت میگیرد. در ادامه قصد داریم اطلاعات جامعی در خصوص معرفی برند تهران یارا و ویژگی محصولات آن در اختیار شما قرار دهیم.

معرفی کارخانه پلیمر یارا

کارخانه تهران پلیمریارا که در سال ۱۳۸۱ فعالیت‌های تولیدی خود را در زمینه تولید محصولات پلی اتیلنی شروع کرده است، جزو اولین کارخانه‌های تولیدی در زمینه پلی اتیلن در سطح کشوری و بین المللی است. این مجموعه تولیدی در محدوده صفادشت استان البرز واقع شده و توان تولیدی آن در ابتدا ۳۰۰ تن در سال بوده که امروز این عدد افزایش چشمگیری پیدا کرده است. از مهمترین اهداف این کارخانه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهبود کیفیت محصولات تولیدی
  • افزایش توان تولیدی مجموعه
  • ارتقا به درجات بالاتر از لحاظ کیفی در بازارهای داخلی و خارجی
  • حفظ کیفیت محصولات تولیدی
  • حفظ رضایت خریداران و مصرف کنندگان
  • استفاده از به روزترین دانش‌ها و علم روز دنیا در جهت افزایش سطح کیفی محصولات تولیدی
  • علاوه بر موارد ذکر شده، یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین اهداف این کارخانه، استفاده از ماشین آلات پیشرفته برای تولید محصولات پلی اتیلن است، که در طی این سال‌ها همواره از جدیدترین و به‌روزترین تجهیزات جهت تولید این محصولات استفاده شده است.

علاوه بر بهره‌مندی از دانش روز دنیا جهت تولید انواع فرآورده‌های پلی اتیلنی، این کارخانه دارای انواع تاییدیه‌های جهانی و بین المللی نیز هست. تاییدیه‌های بهداشتی، نشان استاندارد، تاییدیه آنتی باکتریال و… تنها بخشی از افتخارات این مجموعه است که خیال شما را از لحاظ کیفیت و‌ سلامت مواد ذخیره شده در مخازن آسوده می‌کند.

یکی از مهمترین ویژگی‌های شرکت تهران پلیمر یارا، وجود تنوع در تولید مخزن‌های ذخیره آب و دیگر مایعات است. محصولات تولیدی این کارخانه که در ابعاد مختلف و اندازه‌های گوناگون به بازار عرضه می‌شوند، قابلیت استفاده برای انواع فضاها را دارند. بالا بودن میزان تنوع محصولات تولیدی این شرکت، سبب پاسخگویی به سلیقه‌ و نیازهای متفاوت افراد می‌شود که همین موضوع باعث محبوبیت تولیدات این کارخانه شده است.

تنوع محصولات تولیدی در کارخانه تهران پلیمر بالا است، اما مهم‌ترین و اصلی‌ترین محصول تولیدی این مجموعه، مخازن آبی است که در انواع و‌ اندازه‌های گوناگون ساخته میشوند. در ادامه به بررسی انواع مخزن‌های تولیدی در این کارخانه می‌پردازیم.

انواع مخزن آب در تهران پلیمر یارا

انواع مخازن تولیدی کارخانه تهران پلیمر یارا

متاسفانه کشور ما با مشکلاتی همچون خشکسالی، کاهش بارندگی، کمبود آب، افت فشار و قطعی آب مواجه است که با توجه به نیازهای آبی کشور، در بخش‌های گوناگون مانند آب شرب، کشاورزی و صنعت باید به دنبال راه حلی برای پاسخگویی به این نیازها بود.

نگهداری آب در مخازن پلی‌اتیلن، یکی از بهترین و کارآمدترین روش‌ها برای ذخیره سازی آب است که محصولات تولیدی شرکت تهران پلیمر یارا این نیاز را برای ما برآورده کرده اند. در ادامه به بررسی انواع مدل‌های مخزن پلی اتیلن می‌پردازیم . 

1. مخزن پلاستیکی عمودی و افقی

این دو مدل از منبع آب پلی اتیلن، جزو پرکاربردترین و پرفروش‌ترین مخازن تولیدی برند تهران پلیمریارا به شمار میروند که با توجه به ابعاد فضای مورد استفاده نوع آن انتخاب میشود. بهترین نوع مخزن برای آبیاری باغ و دیگر زمین‌ها مخزن عمودی پلی اتیلن و برای استفاده در پشت بام مخزن افقی است.

2. مخزن پلاستیکی نیسانی

همان‌طور که از نام این مخزن مشخص است، این مخزن مناسب نیسان و وانت بارهای تک سوز و دوگانه سوز است. به دلیل نوع طراحی و ابعاد مناسب مخزن نیسانی، به راحتی روی سطح پشتی نیسان قرار میگیرد. از این نوع مخزن‌ها، برای جابجایی انواع مایعات، آب شرب، مواد سوختنی، مواد دارویی، مواد غذایی و… استفاده می‌شود.

از مخازن پلاستیکی نیسانی تک لایه، بیشتر برای نگهداری مواد شیمیایی استفاده می‌شود و از مخازن پلاستیکی سه لایه، که خاصیت آنتی باکتریال و ضد جلبک دارند، برای ذخیره آب استفاده می‌کنند. حجم استاندارد این مخزن‌ها، تا ۲۰۰۰ لیتر آب و دیگر مایعات را در خود جای می‌دهد. از مهم‌ترین ویژگی‌های مخزن نیسانی می‌توان به ارتفاع مناسب، قابلیت جابجایی راحت، مقاومت بالا و بهداشتی بودن اشاره کرد. ناگفته نماند مواد داخل این مخزنها در اثر قرار گیری در مقابل اشعه خورشید، دچار تغییر رنگ یا بو نمی‌شوند. 

3. مخزن پلاستیکی زیر پله‌ای

با توجه به گسترش آپارتمان نشینی، کاربرد این مخزن زیرپله نیز گسترش یافته است. همان‌طور که از نام این مخزن ها پیدا است، برای زیر پله‌ها، راه‌پله‌ها و فضاهای کم ارتفاع و کوچکی که دور از دید هستند، کاربرد دارند. این منبع‌ها، قابلیت نصب و راه‌اندازی آسانی دارند و در دو نوع گرد و مکعبی به فروش می‌رسند. همچنین ابعاد حجمی آن‌ها بین ۵۰۰_۱۵۰۰ لیتر است. ناگفته نماند برای جابجایی و استفاده راحت‌تر از این مخازن، باید ارتفاع مخزن ۲۰ سانتی متر کمتر از ارتفاع زیر پله باشد.

4. مخزن پلی اتیلن قیفی

مخزن قیفی که به صورت عمودی و روی پایه‌ها نصب می‌شود، جزو یکی از با دوام‌ترین مخازن پلاستیکی است. این نوع از مخزن‌ها، دارای طراحی منحصر به فردی از سایر مخازن هستند که به سبب همین طراحی ویژه، تمامی مواد ذخیره شده در آن، به صورت یکباره و کاملاً یکپارچه تخلیه می‌شود.

5. مخزن سمپاش

نوع دیگری از مخازن تولیدی کارخانه تهران پلیمریارا مربوط به مخزن سمپاش است. سم‌ها به دلیل ساختار ویژه‌ای که دارند، خورندگی بالایی دارند؛ بنابراین منبع ذخیره آنها باید شرایط خاصی را داشته باشد و در مقابل خوردگی، مقاوم باشد. با توجه به اینکه مخزن‌های تولیدی برند تهران پلیمریارا ، از جنس پلی اتیلن هستند، از این رو جزو یکی از بهترین منابع برای نگهداری از این سم‌ها به شمار میروند. در واقع، پلی اتیلن مقاومت بالایی در برابر خوردگی سم‌ها دارد و بیشترین مصرف این نوع مخازن در صنایع و کشاورزی است.

 علاوه بر مخازن نام برده شده مدلهای دیگری از تانکر آب وجود دارد که  از این موارد می‌توان به مخزن‌های مکعبی، بیضی، انبساط، ibs و آسانرو اشاره کرد. مخزن مکعبی، آسان رو و زیر پله‌ای، برای فضاهای کوچک که از لحاظ ارتفاع و مساحت دارای محدودیت هستند مناسب است. همچنین استفاده از مخزن ibs برای نگهداری مایعات، آب شرب و سموم بیشترین کاربرد را دارد.

اگر شما هم به هر یک از این مخازن نیاز دارید، باید نکات مهمی را در حین خرید مدنظرتان قرار دهید. آیا از نکات مهم در هنگام خرید این مخازن اطلاع دارید؟ در ادامه به بررسی عواملی که در هنگام خرید باید به آن‌ها دقت کنید میپردازیم.

دیگر محصولات تهران پلیمر یارا

گلدان‌های نوری

یکی دیگر از محصولات فوق العاده جذاب و کاربردی گروه کارخانجات تهران پلیمر یارا گلدان‌های نوری پلی اتیلن است. استفاده از این محصول دکوراتیو نوری، در فضاهای شهری علاوه بر زیباسازی فضا، باعث ایجاد روشنایی و همچنین افزایش ایمنی در سطح شهر به علت دید بیشتر می‌شود. همچنین می‌توانید از آن‌ها در قسمت‌های مختلف شهر، مانند پارک‌ها، کنار خیابان‌ها و مکان‌های دیدنی استفاده کنید.

استفاده از گلدان‌های نوری به عنوان مبلمان‌ شهری نیز رواج دارد که برای این کار دارای ویژگی های فوق العاده هستند. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • غیر قابل نفوذ بودن برای حشرات
  • جلوگیری از ورود گرد و خاک به داخل گلدان‌ها
  • ضد آب بودن
  • قابلیت آبیاری داشتن
  • مقاوم بودن در برابر یخ زدگی، سایش، اشعه نور خورشید و فرسایش
  • دارای قابلیت شستشو

نکته جالب‌تر در گلدان‌های نوری این است که برای پرورش انواع گل‌ها مناسب هستند. همچنین جابجا کردن آن‌ها و حمل و نقل آن‌ها آسان است. جنس آن‌ها از pvc بوده و دارای عمر بالایی هستند. درون آن‌ها از چراغ‌های ال ای دی که عمر بالایی دارند استفاده شده است. این چراغ‌ها، دچار سوختگی و اتصالی نمی‌شوند؛ بنابراین از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار هستند. این گلدان‌ها دارای انواع‌ مختلفی مانند استوانه کوتاه، استوانه کوچک، استوانه بلند و همچنین دارای گلدان‌های لبه دار کوچک و بزرگ هستند که برای زیباسازی فضای شب و همچنین باغ‌ها می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. در زمینه تولید گلدان‌های نوری شرکت تهران پلیمریارا، یکی از فعال‌ترین ارائه‌دهنده‌های این محصولات است که می‌توانید با مراجعه به وبسایت رسمی این مجموعه، این محصولات را تهیه کنید.

محصولات ترافیکی

گروهی دیگر از محصولات تولیدی کارخانجات تهران پلیمر یارا محصولات ترافیکی هستند که برای ایجاد نظم بیشتر در خیابان‌ها، پارکینگ‌ها و دیگر مکان‌ها، از این محصولات استفاده می‌کنند. وسایل ترافیکی شامل ضربه گیر جاده‌ای، راهبند و مخازن ترافیکی هستند. محصولات ترافیکی به صورت ثابت در دوربرگردان‌ها وجود دارند. این مخازن دارای قابلیت جابجایی آسان هستند و می‌توان با پر کردن آن‌ها با آب، از آن‌ها به عنوان ضربه‌گیر هم استفاده کرد. این محصولات در رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند و دارای شبرنگ‌های استاندارد نیز هستند.

از جمله ویژگی‌های محصولات ترافیکی می‌توان به قابلیت تغییر سایز آنها اشاره کرد. سایز این محصولات با استفاده از نیازهای مشتری، قابل تغییر است. ناگفته نماند محصولات ترافیکی تهران پلیمر یارا در برابر اشعه uv خورشید مقاوم بوده و در برابر حرارت از مقاومت بالایی برخوردار هستند، به همین دلیل دارای گارانتی‌های ۵ ساله هستند.

محصولات ترافیکی پلی اتیلن

شیرینگ پی وی سی

حتما شما هم تاکنون به پلاستیک‌هایی که دور بسته بندی‌های خوراکی مانند سس، مواد شوینده و … بسته می‌شود دقت کرده‌اید. جنس این پلاستیک‌های خود چسب یا همان شیرینگ‌ها از پی وی سی است که دارای شفافیت بالایی هستند. از شیرینگ‌ها، به منظور جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل محتویات کالا استفاده می‌شود. این شیرینگ‌ها، علاوه بر شفافیت بالایی که دارند، باعث زیباتر شدن بسته‌بندی‌ها می‌شوند. با چاپ کردن لییل‌ها روی آن‌ها، علاوه بر حمل و نقل راحت تر، دوام کالا نیز بیشتر می‌شود.

کلبه اسکیمو

یکی دیگر از محصولات تولیدی گروه کارخانجات تهران پلیمر یارا که کاربردهای فراوانی در مواقع اضطراری مثل سیل، زلزله و برای اسکان‌های موقت دارد، کلبه‌های اسکان است. از این سازه‌های پلی اتیلن گاهی اوقات برای احداث دامداری و مرغداری و به عنوان بیمارستان‌های موقتی نیز استفاده می‌کنند. علاوه بر این موارد به عنوان اقامتگاه‌های تفریحی در جنگل‌ها نیز از کلبه‌های اسکیمو استفاده می‌شود. این کلبه‌های اسکان، دارای ویژگی‌های فوق العاده هستند که باعث محبوبیت آن‌ها در بین بسیاری از افراد شده است. یکی از ویژگی‌های جذاب این کلبه‌های اسکان، وزن کم و سبک آن‌ها است. از دیگر ویژگی‌های این کلبه‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • دارای سقف شیشه‌ای
  • حمل و نقل آسان
  • پارتیشن حمام و دستشویی جداگانه
  • امکان ساخت در محیط مد نظر مشتری

کلبه اسکیمو از جنس پلی اتیلن

نکته جالب تر این کلبه‌های اسکان این است که عایق دیوار داخلی و عایق دیواره‌های خارجی و سقف آن از جنس pvc بوده و پنجره‌های آن از جنس upvc و نوع شیشه‌های آن دوجداره است. ضمنا این سازه‌ها نیز مانند دیگر محصولات تهارن پلیمر یارا آنتی uv و آنتی باکتریال است.

  چه نکاتی را در هنگام خرید مخزن پلی اتیلن در نظر بگیریم؟

نیاز به ذخیره آب، مایعات، مواد شیمیایی و… باعث شده است بسیاری از افراد برای انواع مصارف و نیازهای خود این مخازن را تهیه کنند، اما با توجه به تنوع بالای این محصول، باید در هنگام خرید، نکات مهمی را مد نظر قرار دهید که شامل موارد زیر هستند.

1. هدف خود را مشخص کنید.

اولین قدم در انتخاب یک مخزن پلی اتیلن، مشخص کردن هدف خرید است، در واقع شما باید بدانید که برای نگهداری و ذخیره چه ماده‌ای می‌خواهید مخزن پلی اتیلن را خریداری کنید. با توجه به اینکه تنوع مخازن زیاد است، باید حتما هدف خرید را مشخص کنید. به عنوان مثال اگر قصد دارید، مایعات به صورت یکجا از مخزن خارج شوند، بهترین نوع مخزن، مخزن پلی اتیلن قیفی است. یک مثال دیگر برای این مرحله این است که اگر فضای مد نظر شما کوچک و یا کم ارتفاع است، بهترین انتخاب، مخزن‌های آسان‌رو، مکعبی و زیر پله‌ای هستند.

2. شکل هندسی آن را تعیین کنید.

شکل هندسی مخزن‌ها با یکدیگر متفاوت هستند، برخی از آن‌ها استوانه‌ای، عمودی، مکعبی و… هستند. شما باید ابتدا محیطی که قصد استفاده از آن را دارید، تعیین کنید؛ سپس شکل هندسی منبع آب خود را مشخص کنید.

3. اندازه حجم را مشخص کنید.

حجم مخزن‌های پلی اتیلن از ۶۰ لیتر تا ۵۰۰۰ لیتر متغیر است. شما باید ابتدا حجم مایعاتی که قصد نگهداری از آن را دارید، مشخص کنید و پس از آن برای خرید مخزن اقدام کنید. به عنوان مثال اگر قصد خرید مخزن‌هایی با گنجایش ۵۰۰-۱۵۰۰ لیتری دارید، بهترین انتخاب برای شما، مخزن‌های زیرپله‌ای یا افقی هستند.

4. نوع مایع نگهداری را باید بدانید.

علاوه بر آب، مایعات دیگری هم هستند که شما می‌توانید از مخزن‌های پلی اتیلن برای نگهداری و ذخیره آن‌ها، استفاده کنید. کارخانه پلیمر تهران یارا، مخزن‌های پلی اتیلن آنتی باکتریالی تولید می‌کند که این نوع از مخزن‌ها، برای نگهداری آب شرب مناسب هستند. بنابراین با انتخاب نوع مایع، مخزن مناسب‌تری را می‌توانید تهیه کنید.

5. ضخامت و‌ تعداد لایه را مد نظر قرار دهید.

ضخامت مخزن‌ها و همچنین تعداد لایه‌های آن‌ها متفاوت است. معمولا مخزن‌ها از لحاظ تعداد لایه، در سه نوع، تک لایه، سه لایه و چهار لایه موجود هستند. نوع ۳ لایه با لایه مشکی میانی، از ورود نور به داخل مخزن جلوگیری می‌کند، از این رو محتویات داخل مخزن را در برابر اشعه‌ uv محافظت می‌کند و باعث تغییر رنگ و بو مواد داخلی نمی‌شود.

با توجه به معیارهایی که در مطالب فوق بررسی کردیم، شما می‌توانید متناسب با نوع استفاده و نیاز خود، مخزن مناسب خود را تهیه کنید. شرکت تهران پلیمر یارا از عرضه کنندگان انواع مخزن‌های پلی اتیلن است که با توجه به ویژگی‌های مطلوب منبع آب پلی اتیلن، این برند جزو برترین تولید کنندگان مخازن پلی اتیلن است.

ویژگی‌های مطلوب محصولات این مجموعه، باعث شهرت و‌ محبوبیت آن در بین مصرف کنندگان شده است. اما آیا حالا این سوال برایتان ایجاد نشده که چرا مخزن‌های پلی اتیلن مجموعه تهران یارا محبوب هستند؟ ویژگی محصولات این مجموعه چیست؟ جهت یافتن پاسخ این سوالات با ما همراه باشید.

چرا محصولات تهران پلیمر یارا محبوب هستند؟

با توجه به وجود مشکلاتی همچون کم‌آبی، خشکسالی، افت فشار آب در آپارتمان‌ها و برخی مناطق کشور، اهمیت مخازن ذخیره آب بیشتر احساس می‌شود. همچنین این مخازن ذخیره آب، باید شرایط نگهداری از آب را به طور کاملا بهداشتی داشته باشند. در واقع باید از لحاظ بهداشت و سالم بودن آب، هیچ خطری استفاده کنندگان از آب را تهدید نکند. محصولات تولید شرکت تهران پلیمر یارا به دلیل رعایت استانداردها و ویژگی‌هایی که در ادامه ذکر می‌کنیم، محبوبیت بالایی دارند و این ویژگی‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • مخازن تولیدی توسط این مجموعه از جنس پلاستیک حرارتی یا همان پلی‌اتیلن هستند که مواد اولیه با فرمول شیمیایی HD3840UA ساخته می‌شوند. همچنین این مواد، دارای خاصیت فود گرید هستند.
  • در برابر اشعه یو وی خورشید مقاوم هستند، از این رو‌ مایعات درونی مخزن از این اشعه در امان هستند.
  • مخزن‌های تولیدی حتی در حجم‌های بالا، دارای وزن سبکی هستند که همین موضوع باعث شده جابجایی و حمل و نقل آن‌ها آسان باشد.
  • قابلیت نصب این مخازن آسان است.
  • به دلیل استفاده از مواد اولیه باکیفیت، این مخزن‌ها دوام و طول عمر بالایی دارند.
  • علاوه بر آب شرب، برای ذخیره انواع مایعات، مواد دارویی، غذایی، شیمیایی، سیالات سازگار مناسب هستند.
  • در برابر سرما و‌ گرما مقاوم هستند، از این از این مخازن در مکان‌های مختلف می‌توان استفاده کرد.
  • دارای استانداردهای جهانی و همچنین و تاییدیه‌های سازمان سلامت و بهداشت هستند.

علاوه بر تمامی موارد ذکر شده در مطالب فوق، قیمت مناسب این مخزن‌ها، یکی از بهترین ویژگی‌های آن‌ها است که با توجه به تولید انبوه این محصولات، شما می‌توانید با مناسب‌ترین قیمت، مخزن مناسب خود را خریداری کنید.

 معرفی بهترین مرکز خرید مخزن آب

در میان شرکت‌ها و کارخانجات تولیدی مخزن‌های آب پلی اتیلن، شرکت تهران پلیمر یارا جزو اولین و بهترین تولید کنندگان این محصول است و خوشبختانه در زمینه عرضه و تولید محصولات پلی اتیلن، در سطح داخلی و خارجی در جایگاه مطلوبی قرار دارد. مجموعه تهران پلیمریارا با اتکا به نیروی تلاشگر و با استفاده از مجهزترین دستگاه‌ها و ماشین آلات و با بهره گیری از باکیفیت‌ترین مواد اولیه جهت ساخت محصولات پلی اتیلن، همواره در جهت افزایش کیفیت محصولات تلاش می‌کند.

چنانچه شما عزیزان قصد خرید هر یک از مدل‌های مخازن آب را دارید می‌توانید از طریق سایت این مجموعه با آنها در تماس باشید. ناگفته نماند علاوه بر کیفیت بالای محصولات این کارخانه، قیمت‌های ارائه شده نیز بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی هستند.شماره تلفن و راه‌های ارتباطی که در ادامه مطلب قرار داده‌ایم، جهت ارتباط گرفتن شما با کارشناسان و مسئولان بخش فروش این محصولات است که می‌توانید جهت ثبت سفارشات کلی و جزیی خود با این مجموعه در تماس باشید. 

جمع بندی

مخازن آب یکی از ابزارهایی محسوب می‌شوند که امروزه کاربردهای فراوانی دارند. همانطور که در این مقاله گفتیم، تنوع مخزن‌های پلی اتیلن بسیار بالا است که نیاز و فضای در دسترس شما، نوع آن را مشخص میکند. یکی از نکته های مهم این است که مخزن‌های پلی اتیلن نسبت به مخزن‌های فلزی برتری بسیاری دارند که خاصیت آنتی باکتریال منبع پلی اتیلن، مهم‌ترین وجه تمایز و برتری این مخازن محسوب میشود. در مطالب فوق به بررسی نکات مهم هنگام خرید منبع آب پلی اتیلن از برند تهران پلیمریارا پرداختیم که با اتکا به این نکات، می‌توانید خریدی رضایت بخش را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *