آموزشی

خرید بهترین وان پرورش زالو

خرید بهترین وان پرورش زالو

اگر به دنبال خرید بهترین وان پرورش زالو هستید، مطالعه این مطلب اولین گام برای اطمینان از یک خرید مطمئن است. ما در این مقاله توضیح می‌دهیم که بهترین وان پرورش زالو کدام است، چرا در وان پلی اتیلن پرورش زالو به صرفه‌تر است و برای خرید وان پرورش زالو باید به کجا مراجعه کنید. پس با ما همراه باشید.

وان پرورش زالو چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

شروع کسب و کار پرورش زالو ممکن است کمی سخت به نظر برسد؛ خصوصاً اگر ندانید که باید چه نوع وان پرورش زالویی تهیه کنید، چه ظرفیتی برای چه مقدار زالو مناسب است و چه شرایطی برای سلامت این جانوران می‌بایست فراهم شود. به همین خاطر در اولین قدم می‌خواهیم به دو نکته مهم درباره انتخاب یک وان مناسب برای پرورش زالو اشاره کنیم که هر پرورش دهنده می‌بایست به آنها توجه داشته باشد.

ظرفیت مناسب وان پرورش زالو

اولین نکته در هنگام خرید بهترین وان پرورش زالو، انتخاب ظرفیت مناسب است. از آنجایی که این کسب و کار بسیار حساس است، شما باید به ازای هر 40 تا 50 عدد زالو، ده لیتر آب در نظر بگیرید. یعنی اگر بخواهید حدود 1000 زالو را در یک وان نگهداری کرده و پرورش دهید حتماً نیاز به 10 هزار لیتر آب خواهید داشت. اینجاست که نقش انتخاب صحیح بهترین وان پرورش زالو خود را نشان می‌دهد.

پس در وهله اول باید مشخص کنید که قرار است در هر وان چه تعداد زالو نگهداری شوند. البته توجه داشته باشید که با توجه سن زالوها، ممکن است میزان آب مورد نیاز برای آنها نیز تغییر کند. پس با فرض اینکه تمامی زالوها در یک سن هستند می‌توانید به یک عدد مشخص برای تهیه وان با لیتراژ مناسب برسید. در غیر اینصورت بهتر است بالاترین حجم نسبت به تعداد زالوها را انتخاب کنید که مشکلی در آینده به وجود نیاید.

وان پرورش زالو

با اینکه در البرزمخزن، لیتراژهای مختلفی برای وان‌های پلی اتیلن درنظر گرفته شده است که شما می‌توانید تهیه و استفاده کنید، اما حتی اگر وان به اندازه مورد نیاز خود را نیافتید، می‌توانید به سراغ منبع‌های پلی اتیلنی بروید. این تانکرها با توجه به ساختار مستحکم خود و امکان اتصال شیرآلات می‌توانند برش بخورند و همانند وان مورد استفاده قرار گیرند. توضیحات بیشتر در این باره را می‌توانید در مطلب «پرورش ماهی در وان صنعتی و یا با مخزن پلی اتیلن» مطالعه فرمایید.

مواد اولیه باکیفیت

این کسب و کار در کنار اینکه بسیار درآمد خوبی دارد اما حساسیت شرایط نگهداری زالوها را نیز باید در آن مدنظر قرار داد. اگر مواردی که در ادامه خواهیم گفت را رعایت نکنید، ممکن است با تلف شدن زالوها رو به رو شوید. یکی از این موارد مرغوب بودن مواد سازنده وان پلاستیکی پرورش زالو است. اگر به هر دلیلی وان انتخابی شما به خاطر متریال بی‌کیفیت، از خود بو ساطع کند، زالوها آسیب جدی خواهند دید.

البته این بو شامل بوی عطر و ادکلن نیز می‌شود اما شایع‌ترین حالت استفاده از تانکرهای آب یا وان‌های پلاستیکی غیراستاندارد است که باعث تلف شدن زالوها خواهد شد. از آنجایی که تمامی محصولات پلی اتیلن البرز مخزن از اتیلن فود گرید و بهداشتی ساخته می‌شوند، با خرید از ما این نگرانی به کلی برطرف خواهد شد.

مجموعه البرزمخزن با سالها فعالیت در حوزه فروش محصولات پلی اتیلنی، بهترین محصولات را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. چنانچه در این زمینه سوالات بیشتری داشتید، می‌توانید با همکاران ما در بخش پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

شرایط پرورش زالو در وان پلی اتیلن

بیشتر از اینکه نگران وان پلی اتیلن برای پرورش زالو باشید، باید مرتباً شرایط محیطی را بررسی کنید تا همه چیز به بهترین شکل خود باشد. افرادی که قصد فعالیت در زمینه پرورش و تکثیر زالو را دارند باید مکانی مناسبی از نظر بهداشت، کنترل دما و رطوبت فراهم کنند. به طور کلی مهمترین شرایط پرورش زالو موارد زیر هستند:

  • ابعاد مناسب وان پلی اتیلن پرورش زالو
  • عدم وجود هرگونه آلودگی در محیط فارم
  • سیستم فاضلاب و دفع اصولی
  • آب سالم و مناسب برای رشد زالوها
  • امکان کنترل و تنظیم دما و رطوبت

پرورش زالو

چنانچه موارد ذکر شده بالا را در فارم پرورش زالو داشته باشید و یک وان پلی اتیلن فود گرید استاندارد و بهداشتی مانند وان‌هایی که در سایت البرزمخزن ارائه می‌شوند، تهیه کنید، به احتمال بسیار زیاد می‌توانید به موفقیت در این کار و درآمدزایی بالا برسید.

چرا بهترین وان پرورش زالو، وان پلی اتیلن است؟

در یک نگاه می‌توان گفت که بهترین وان پرورش زالو، وان پلی اتیلن است. چرا که در عین داشتن مقاومت بالا، به راحتی قابل جابه‌جایی و نصب بوده و از همه مهمتر، بهداشتی است. همچنین برای تخلیه فاضلاب می‌توانید انواع برش‌ها را در بدنه آن بزنید و اتصالات مورد نظر خود را نصب کنید. اما بد نیست در قالب یک لیست، به ویژگی‌های وان‌های پلی اتیلن البرزمخزن که باعث شده به عنوان بهترین وان پرورش زالو مطرح باشند، اشاره کنیم:

  • کاملاً بهداشتی و آنتی باکتریال: فراموش نکنید که بهداشتی بودن محیطی که زالوها در آن رشد می‌کنند، اهمیت بسیار زیادی دارد. جدا از اینکه از نظر مواد به کار رفته در وان‌های پلی اتیلن، خیال شما راحت خواهد بود، نظافت کامل این وان‌ها نیز بسیار ساده است.
  • قیمت مقرون به صرفه: وقتی بحث مقایسه بین وان‌های پلی اتیلنی و سایر انواع وان پرورش زالو در میان باشد، چه از نظر کیفیت و چه از نظر قیمت، محصولات پلی اتیلنی برنده هستند.
  • مقاومت بالا: وان پلی اتیلن پرورش زالو در برابر ضرباتی که ممکن است به آن وارد شود کاملاً مقاوم بوده و در عین سبکی، از نظر خوردگی نیز مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند.
  • حفظ دمای آب برای مدتی طولانی: یکی دیگر مواردی که در پرورش زالو می‌بایست مورد توجه قرار گیرد، دمای آب است. خصوصاً در فصول سرد سال که دمای محیط می‌تواند دمای آب را تغییر دهد، وان پلی اتیلن پرورش زالو به شما کمک خواهد کرد که دمای آب را به مدت طولانی‌تری حفظ کنید.
  • سازگاری با سایر مواد: اگر قبلاً سابقه پرورش زالو را داشته باشید می‌دانید که در بعضی شرایط لازم است تا مواد بهداشتی و خوراکی را داخل وان بریزید. در چنین شرایطی نیاز به وان یا محفظه‌ای دارید که با مواد هیچگونه واکنشی نشان ندهد و سموم احتمالی به آب وارد نکند. از این منظر بهترین وان پرورش زالو، وان پلی اتیلن است.

خرید بهترین وان پرورش زالو از البرزمخزن

واحد تولیدی تهران پلیمر یارا به عنوان یکی از خوشنام‌ترین و قدیمی‌ترین تولید کنندگان محصولات پلی اتیلنی مفتخر است که در زمینه تولید انواع وان پلاستیکی و مخزن آب پلی اتیلن، سالهاست که فعالیت دارد. تمامی محصولات تولید شده در تهران پلیمر یارا با خاصیت ضدخوردگی، مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند که برای پرورش انواع آبزیان از جمله زالوها بسیار مناسب است. همچنین شما می‌توانید بدون هیچ گونه دردسری انواع اتصالات پلیمری و برنجی را به آن متصل کنید.

این وان‌های پلاستیکی در عین حال قابلیت آنتی یو وی و آنتی باکتریال دارند که این امکان را می‌دهد تا در زیر نور مستقیم آفتاب هم آسیب نبینند. بهداشتی بودن مواد اولیه تولیدی وان‌های پلاستیکی خیال شما را از بابت سالم بودن آب و آسیب ندیدن زالوها راحت می‌کند.

این محصول را می‌توانید در مدل‌های رایج مستطیل، مربع و گرد سفارش دهید و در صورت نیاز درخواست ساخت سفارشی بهترین وان پرورش زالو، با حجم و چگالی دلخواه خود را داشته باشید. همکاران ما در بخش پشتیبانی البرزمخزن در خدمت شما عزیزان هستند تا سوالات شما در این باره را پاسخگو باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *