آموزشی

خرید منبع آب در هشتگرد و کردان

فروشگاه تانکر آب

منبع آب پلی اتیلنی در شرایطی که ذخیره آب، دغدغه ایجاد می‌کند، بسیار کارآمد است. خصوصاً اگر در کردان باصفا زندگی کنید یا به دنبال خرید تانکر آب هشتگرد باشید. خرید تانکر آب در کردان و منبع آب هشتگرد در فروشگاه البرزمخزن در نزدیکی هشتگرد در دسترس شما عزیزان است. همین حالا می‌توانید با یک تلفن به همکاران ما در البرزمخزن، نسبت به اخذ مشاوره و استعلام موجودی اقدام نمایید.

تا چندی پیش خرید منبع آب در هشتگرد و کردان یک چالش به حساب می‌آمد؛ زیرا منابع آب هشتگرد و کردان بیشتر از جنس فلزی بودند و کمتر فروشگاه منبع آب هشتگرد اقدام به فروش منبع پلی اتیلنی سه لایه مخصوص آب آشامیدنی می‌کرد. اما حالا با حضور البرز مخزن در این منطقه، خرید تانکر آب در کردان و یا استعلام قیمت مخزن در هشتگرد با یک تماس تلفنی ممکن است.

هشتگرد کجاست و چرا به منبع آب نیاز دارد؟

هشتگرد در حدفاصل بین شهر کرج در استان البرز و شهر آبیک در استان قزوین قرار دارد و از لحاظ تقسیمات کشوری متعلق به استان البرز است. مراتع و باغات هشتگرد که عمدتاً در مناطق با شیب کم یا صاف قرار گرفته‌اند، بهترین جا برای ساخت باغات و کشاورزی است. البته متاسفانه بسیاری از افراد سودجو بخش‌های بسیار زیادی از زمین‌های توابع هشتگرد را با تغییر کاربری تبدیل به ویلا کرده‌اند که بعضاً چهره زشتی به منطقه می‌دهند. اما هستند در این میان، باغات و مناطق مسکونی که ضمن رعایت اصول، اقدام به کشت و نگهداری محصولات کشاورزی کرده‌اند.

برگردیم به شهر هشتگرد، جایی که سال‌هاست به دو بخش هشتگرد قدیم و شهر جدید هشتگرد تقسیم شده است. تفاوت چندانی ندارد در هشتگرد قدیم باشید یا جدید! چالش تامین و استفاده از آب آشامیدنی در هشتگرد روز به روز رو به افزایش است. به هر روشی که آب را استفاده می‌کنید، دیر یا زود نیاز به نصب سیستم پمپ آب در مناطق شهری و در بین شهرنشینان هشتگرد خواهید داشت. آب آشامیدنی در این مناطق نیاز به مدیریت جدی دارد. در پشت هر پمپ آب، نیاز به یک منبع دارید – منظور از منبع آب هشتگرد همین منابع پلی اتیلنی سه لایه است که بهترین گزینه برای نگهداری آب و مایعات در مناطق شهری به حساب می‌آید.

اما اگر در مناطق شهری نامبرده در هشتگرد نیستید، احتمالاً گذرتان به روستاهای اطراف هشتگرد افتاده است. جایی که به لحاظ زیبایی و ییلاقی بودن مکانی دیدنی است. تعداد زیادی روستا در بخش‌های مختلف هشتگرد وجود دارند که مناظر آنها نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. اما اگر کمی با دقت بیشتر به مناظر دقت کنید، به ازای هر زمین زراعی یا باغات، یک منبع پلی اتیلنی در منطقه دیده می‌شود. اینجاست که متوجه اهمیت استفاده از منبع آب هشتگرد می‌شویم.

منبع آب هشتگرد چگونه باید باشد؟

ظاهراً به دلیل کمبود فشار آب، بیشتر مناطق نیاز این منطقه، به منبع آب هشتگرد خواهند داشت. منبعی مناسب آب و هوا و نور آفتاب دشت‌های سرسبز و زیبای هشتگرد؛ این کمبود فشار به راحتی با یک منبع آب که بعضاً باید در ارتفاع خاصی نصب شود، قابل بر طرف کردن است.

همانطور که گفته شد، منبع آب هشتگرد باید منبع آب پلی اتیلنی باشد. یک منبع سه لایه که از نفوذ اشعه‌های مضر یو وی و نور آفتاب جلوگیری کند. زیرا اگر ساختار آن به گونه‌ای باشد که در معرض نور آفتاب قرار بگیرد، بلافاصله مملو از باکتری و جلبک خواهد شد. به همین خاطر منبع آب هشتگرد باید از نوع منبع آب سه لایه و مقاوم در برابر تابش آفتاب باشد.

اگر شما ساکن کردان بوده و نیاز به یک منبع آب در کردان داشته باشید هم، بهترین گزینه همین منبع آب سه لایه پلی اتیلنی خواهد بود. این منبع مقاومت بسیار خوبی در برابر تغییرات دمایی از خود نشان می‌دهد و در هوای سرد و کوهستانی کردان و مناطق اطراف، امتحان خود را پس داده است. فقط دقت کنید اگر قصد استفاده از تانکر آب در کردان و ییلاقات هشتگرد را دارید، حتماً باید درب منابع را بسته نگاه دارید تا از ورود نور و ایجاد تغییرات دمایی کنترل نشده، جلوگیری کنید.

خرید تانکر آب هشتگرد و کردان و ساوجبلاغ

همانطور که ابتدای مطلب نیز اشاره شد، خرید مخزن هشتگرد و کردان در حال حاضر با یک تماس تلفنی از البرز مخزن ممکن شده است. شما می‌توانید بصورت حضوری به نمایشگاه ارائه محصولات البرز مخزن تشریف بیاورید و یا از طریق وبسایت البرز مخزن، تمام محصولات را رویت و بررسی نمایید. برای خرید تانکر آب مورد نظر می‌توانید محصول را از وبسایت یا بصورت تلفنی سفارش دهید.

خوشبختانه به دلیل نزدیکی منطقه ساوجبلاغ با هشتگرد و کردان، این سه منطقه بصورت ویژه‌ای تحت پوشش البرزمخزن قرار دارد. و اگر شما نیاز به منبع آب ساوجبلاغ دارید، می‌توانید بصورت حضوری و تلفنی نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

چرا مخزن آب پلی اتیلنی تهیه کنیم؟

مخزن آب پلی اتیلنی بعد از انقراض مخازن فلزی که برای نگهداری مایعات و مواد غذایی و بخصوص آب آشامیدنی گزینه مناسبی نبود، پا به عرصه گذاشت؛ و بهترین کیفیت مواد پلیمری برای ساخت منبع و قالب گیری این نوع منابع آب عرضه شد. مخازن پلی اتیلنی با تکنولوژی قالب گیری بصورت یکپارچه و بدون درز مقاومت بسیار بالایی دارند. ضمن اینکه دیگر مشکلات درزهای جوش که عامل اصلی نشتی در مخازن فلزی بوده است دیگر در مخازن پلی اتیلنی وجود ندارند. این مخازن بهترین گزینه برای نگهداری آب آشامیدنی هستند.

کاربرد مخازن آب پلی اتیلنی سه لایه چیست؟

مخزن آب پلی اتیلنی سه لایه با تکنولوژی فودگرید، مناسب‌ترین گزینه برای نگهداری آب و مایعات خوراکی است. مخازن بصورت تک لایه و سه لایه در بازار وجود دارد. مخازن سه لایه با داشتن یک لایه ورق مشکی رنگ در بین لایه‌های پلی اتیلنی، مانع ورود و نفوذ نور خورشید می‌شوند. نور خورشید در محفظه بسته با وجود محیطی مرطوب بهترین شرایط را در منبع آب برای رشد و نمو انواع باکتری و جلبک به وجود خواهد آورد. حالا در مخازن پلی اتیلنی سه لایه، با وجود یک لایه محافظ در برابر اشعات مضر و یو وی، محیط داخلی مخازن پلی اتیلنی سه لایه را بیمه کرده است؛ به همین خاطر کیفیت آبی که در این مخزن نگهداری می‌شود بدون کمترین تغییری باقی خواهد ماند.

در صورتی که مخزن خود را در فضای باز نصب می‌کنید – که در هشتگرد، کردان و مناطق اطراف بیشتر بصورت فضای باز استفاده می‌شوند – ضرورت دارد که از مخازن پلی اتیلنی سه لایه استفاده کنید. دقت نمایید که مخازن سه لایه به لحاظ مقاومت تفاوتی با مخازن پلی اتیلنی تک لایه ندارند؛ اما در برابر دما و آلودگی باکتریایی، مقاومت بالاتری نسبت به مخزن تک لایه از خود نشان می‌دهند. مخازن آب پلی اتیلنی سه لایه بهترین مخزن برای نگهداری آب آشامیدنی و کشاورزی هستند.

قیمت مخزن در هشتگرد، کردان و ساوجبلاغ

بدون شک در بین تمام فروشنده‌های منبع آب هشتگرد، البرزمخزن به دلیل فعالیت تخصصی در این منطقه می‌تواند بهترین قیمت را به مشتریان پیشنهاد بدهند. البرزمخزن توانسته است تمامی محصولات تهران پلیمر یارا را در سه منطقه هشتگرد، کردان و ساوجبلاغ در معرض دید خریداران قرار دهد.

برای استعلام قیمت و سفارش تانکر آب، همین حالا تلفن خود را بردارید و با شماره‌های درج شده در سایت، با ما تماس بگیرید. بهترین تانکرهای آب قابل فروش در هشتگرد، کردان و ساوجبلاغ از همین طریق در دسترس شما قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =