مخزن آب در تهران

خرید مخزن آب در کهریزک

خرید مخزن آب کهریزک

انسان‌ها از زمان‌های گذشته تا به امروز در تلاش بوده‌اند تا با استفاده از ابزارهای مختلف، آب را به بهترین شکل ذخیره سازی کنند. امروزه پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن تجهیزات پیشرفته، باعث شده است تا مخزن آب در ابعاد و لیتراژهای مختلف تولید شود. مخزن‌های آب امروزی علاوه بر نگهداری آب، برای نگهداری سایر سیالات نیز مناسب هستند. کهریزک نیز یکی از شهرستان‌های استان تهران است که نیاز به ذخیره‌سازی آب در این شهرستان برای مصارف کشاورزی و باغداری بسیار است.

خرید مخزن آب در کهریزک به خریداران این امکان را می‌دهد که بتوانند آب آشامیدنی و بهداشتی را برای مدت زمان طولانی، بدون ورود باکتری و میکروب نگهداری کنند. در این مقاله می‌خواهیم به بررسی انواع مخزن آب در کهریزک بپردازیم.

آشنایی با کاربردهای مخزن آب

کاربرد اصلی منبع آب در کهریزک، نگهداری و ذخیره سازی آب آشامیدنی و مصرفی است اما امروزه با متریال به کار رفته در تولید این مخازن، می‌توان از این محصولات به شکل‌های متعدد نیز استفاده کرد. از مهم‌ترین کاربردهای مخزن آب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تامین آب آشامیدنی و بهداشتی برای ساختمان‌های مسکونی، تجاری و اداری
  • استفاده در سیستم‌های اطفاء حریق و سیستم‌های آتش نشانی
  • استفاده در صنایع کشاورزی جهت آبیاری محصولات
  • استفاده در صنایع تولیدی، دارویی، شیمیایی و لوازم خانگی

هر یک از موارد لیست شده در بالا به عنوان کاربردهای متعدد مخازن آب محسوب می‌شود. امروزه مخزن آب در مدل‌های مختلف و کیفیت‌های تک لایه و سه لایه تولید شده است. مدل‌های سه لایه به دلیل داشتن لایه‌ اضافی، باعث جلوگیری از ورود انواع جلبک و باکتری به درون مخزن می‌شود.

معرفی انواع مخزن آب در کهریزک

انواع تانکر آب در کهریزک از مواد و متریال‌های مختلف تشکیل شده است که هر کدام برای اهداف گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرند. از مهم‌ترین انواع مخزن آب تولید شده در بازار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مخزن‌های فلزی

این مخزن‌ها از لحاظ جنس و اندازه دارای تنوع زیادی هستند که از آنها می‌توان به مخزن استیل، مخزن آهنی و مخزن گالوانیزه اشاره کرد. یکی از بزرگ‌ترین معایب مخزن‌های فلزی، خوردگی و زنگ زدگی آن در مقابل تغییرات مختلف آب و هوایی است. این امر باعث می‌شود تا سیالات درون مخزن به مرور زمان تغییر رنگ و مزه دهند.

  • مخزن‌های پلی اتیلن

رایج‌ترین و محبوب‌ترین مخزن‌های آب موجود در بازار، مخزن‌های پلی اتیلن هستند که به صورت تک لایه، دو لایه، سه لایه و چهار لایه تولید شده‌اند. این مخازن مزیت‌های زیادی را نسبت به مخزن‌های فلزی به مصرف کنندگان ارائه می‌دهند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به وزن کم، قیمت مناسب، مقاومت بالا در برابر ضربه، مقاومت بالا در برابر نور ماوراء بنفش و… اشاره کرد.

  • مخزن‌های بالشتی یا تاشو

مخزن‌های بالشتی از انواع دیگر مخزن‌های موجود در بازار هستند که برای امدادرسانی، کمپینگ و… مورد استفاده خریداران قرار می‌گیرند. این مخازن معایب زیادی چون طول عمر کم، سختی نظافت و عدم محافظت کامل از سیالات درون مخزن دارند. قیمت مخزن‌های بالشتی به نسبت مدل‌های معرفی شده بالاتر است.

  • مخزن‌های فایبرگلاس یا کامپوزیت

این مخازن به دلیل داشتن مدل‌های مختلف و اندازه‌های گوناگون در بسیاری از صنایع امروزی مورد استفاده قرار می‌گیرند. طراحی این نوع مخازن به گونه‌ای است که برخی از صنایع ترجیح می‌دهند تا به جای خرید مخزن پلی اتیلن، مخزن‌های فایبرگلاس را خریداری کنند.

نکات مهم در هنگام خرید مخزن آب

افرادی که قصد خرید مخزن آب در کهریزک را دارند، بهتر است به برخی از نکات کلیدی گفته شده در این بخش توجه داشته باشند تا در نهایت بتوانند بهترین محصول را خریداری کنند:

  • توجه به میزان آب مصرفی و اهمیت به سلامت کیفیت سیالات درون مخزن
  • خرید بر اساس جنس مخزن و متریال تشکیل دهنده آن
  • توجه به فضای قرارگیری مخزن و انتخاب تانکر با اندازه مناسب
  • توجه به بهداشتی بودن مخزن آب مانند آنتی باکتریال بودن، استاندارد و گارانتی داشتن
  • در نظر گرفتن قیمت مخزن انتخاب شده و هزینه‌های جانبی آن
  • اعتبار و برند تولید کننده مخزن
  • انتخاب فروشگاه معتبر و باکیفیت
  • خدمات پس از فروش مناسب

توجه به هر یک از موارد گفته شده باعث می‌شود تا خریداران بتوانند متناسب با نیاز خود بهترین مخزن بازار را خریداری کنند. صنایع مختلف نیز با توجه به کارکرد صنعت خود می‌توانند انواع مخزن‌های آب را با بررسی دقیق خریداری کنند تا انواع سیالات را با خیال راحت درون مخزن نگهداری کنند.

جمع بندی

امروزه با توجه به اهمیت مدیریت آب و نگهداری سایر سیالات در مخازن باکیفیت، خرید مخزن آب به عنوان یک ضرورت محسوب می‌شود. خریداران با استعلام قیمت مخزن آب در کهریزک می‌توانند متناسب با فضا و نیاز خود، بهترین محصول را خریداری کنند. خرید مدل‌های چند لایه از لحاظ کیفیت متریال به کار رفته در تولید آنها، بسیار بالاتر و از لحاظ قیمت مقرون به صرفه‌تر است.

خریداران در صورتی که قصد خرید مخزن آب با کیفیت را دارند، می‌توانند از یک مجموعه معتبر نظیر البرز مخزن خرید خود را انجام دهند. فروشگاه اینترنتی البرز مخزن، ارائه دهنده فروش اینترنتی انواع مخزن ذخیره پلی اتیلن است که محصولات خود را با درجه کیفی بالا به فروش می‌رساند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *