آموزشی

معرفی وان های پلاستیکی تهران پلیمر یارا

وان پلی اتیلن

وان پلی اتیلن یا وان پلاستیکی تولید شده از مواد پلی اتیلن و با دامنه وسیعی از کاربرد است. وان پلی اتیلن که با نام‌های وان شیلاتی و لگن پلاستیکی نیز شناخته می‌شود، در حجم‌ها و اشکال مختلفی در بازار وجود دارد.

تهران پلیمر یارا به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات پلی اتیلنی، تنوع بسیار زیادی در وان‌های پلی اتیلنی به لحاظ نوع و حجم دارد. شما بسته به نوع کاربری مورد نظر خود می‌توانید از طریق البرزمخزن برای خرید وان پلی اتیلن بصورت آنلاین اقدام نمایید.

وان پلاستیکی یا وان پلی اتیلنی با قابلیت مقاومت در برابر خوردگی، مورد استفاده در بسیاری از صنایع است. از جمله صنایع کشاورزی، پرورش آبزیان و انواع ماهی و شیلات؛ وان‌های شیلاتی در ابعاد گوناگون و متناسب با نیاز بازار تولید شده و برای ارائه به خریداران عزیز در سایت البرزمخزن آماده فروش هستند.

اما اگر بنا به هر دلیلی نیاز به نوع خاصی از وان‌های پلی اتیلنی با حجم و ابعاد مشخصی دارید، می‌توانید با همکاران ما در تماس باشید تا ضمن کسب مشاوره رایگان، سفارش خود را برای تولید وان پلاستیکی سفارشی ثبت کنید.

با انواع وان پلی اتیلن آشنا شوید

وان‌های پلی اتیلنی تک لایه هستند. وان پلاستیکی با توجه به نوع قالب‌گیری و تولید بدون درز خود، دارای مقاومت بسیار بالایی در مقابل فشار و ضربه است. این وان‌ها که از تزریق یکپارچه پلی اتیلن تولید می‌شوند، بهداشتی و نفوذ ناپذیرند.

علاوه بر موارد گفته شده، وان های پلاستیکی برای تولید و پرورش انواع آبزیان زینتی و زالو‌ها، صنایع کشاورزی، شستشوی میوه و سبزی بصورت صنعتی و نیمه صنعتی، تولید انواع ماهی قزل آلا، صنایع نساجی، نگهدارنده پودر و گرانول، وان حمام و وان استخر کاربرد دارند.

در ادامه برخی از وان‌های تولیدی توسط تهران پلیمر یارا را با هم بررسی می‌کنیم. این وان‌ها با توجه به ابعاد مورد نیاز بازار، طراحی و تولید شده است. اما در صورتی که نیاز به سایزهای دیگر وان پلی اتیلن داشتید بهتر است از همکاران ما در البرزمخزن مشاوره بگیرید.

معرفی وان های پلاستیکی تهران پلیمر یارا

همانطور که می‌دانید واحد تولیدی تهران پلیمر یارا یکی از خوش‌نام‌ترین و قدیمی‌ترین تولید کننده‌های محصولات پلی اتیلنی با سابقه تولید انواع مخازن پلی اتیلن، وان‌های پلاستیکی، موانع ترافیکی، خانه‌های پیش ساخته پلی اتیلنی و سایر محصولات مرتبط، در زمینه تولید انواع وان پلاستیکی نیز نقش بسزایی در صنعت پلی اتیلن کشور ایفا می‌کند.

وان‌های تولید شده در تهران پلیمر آریا با خاصیت ضد خوردگی و امکان نصب انواع اتصالات پلیمری و برنجی، برای استفاده در صنایع شیلات، صنایع غذایی و صنایع مرتبط با انواع روش‌های آبکاری و نمک‌های صنعتی مناسب هستند. وان های پلاستیکی تهران پلیمر آریا امکان ذخیره‌سازی و استفاده برای انواع مایعات و محتویات مختلف تا حجم 1.3 چگالی را دارند. البته برای ذخیره مواد با وزن بیشتر و چگال‌تر می‌توانید وان مخصوص و سفارشی خود را درخواست دهید.

نکته دیگری که در وان های پلاستیکی تهران پلیمر آریا وجود دارد، قابلیت آنتی یو وی است. این قابلیت باعث می‌شود که وان پلی اتیلن تا مدت‌ها زیر نور مستقیم آفتاب بدون هیچ آسیب و تغییر شکلی قابل استفاده باقی بماند. البته اگر قصد نگهداری موادی با چگالی برابر با آب را داشته باشید؛ در غیر این صورت باید این وان‌ها را در شرایط خاص و در زیر سایبان استفاده کنید تا عمر آن کوتاه‌تر از شرایط عادی نشود.

درست است که وان های پلی اتیلن با قابلیت ضد یو وی مناسب برای قرارگیری در زیر نور مستقیم آفتاب هستند؛ اما اگر شما می‌خواهید وان شما در مکانی به دور از نور آفتاب قرار بگیرد امکان استفاده از وان‌های بدون قابلیت ضد یو وی را نیز خواهید داشت. وان پلی اتیلن بسته به نوع کارکرد در انواع شکل‌های رایج مستطیل، مربع، گرد و بصورت وان حمام تولید می‌شود. در ادامه این مدل‌ها از وان های پلی اتیلن تهران پلیمر آریا را با هم بررسی خواهیم کرد.

وان پلی اتیلن مستطیلی

همانطور که گفته شد وان های پلی اتیلن با قالب گیری بدون درز و یکپارچه تولید می‌شوند. یکی از رایج‌ترین قالب‌ها که در صنایع مختلف از جمله شیلات مورد استفاده قرار می‌گیرد، وان پلاستیکی مستطیلی است.

این وان‌ها در ابعاد و حجم‌های مختلفی برای کارکردهای متنوع تولید شده است. وان‌های مستطیلی پلی اتیلن در حجم‌های 60 لیتر تا 5000 لیتر تولید می‌شوند و با طول 46 سانتی متر تا 367 سانتی متر در حجم‌های بالا موجود است.

این نوع وان ها امکان اتصال به یک دیگر از طریق اتصالات مخصوص را دارند و شما می‌توانید یک شبکه از وان‌های متصل به یکدیگر برای کاربردهای تولید آبزیان و شیلات ایجاد نمایید. برای تخلیه وان‌ها نیز امکان نصب درگاه خروجی مناسب در کف وان وجود دارد.

وان پلی اتیلن گرد

وان های پلی اتیلن گرد نیز همانند وان‌های پلاستیکی مستطیلی هستند؛ با این تفاوت که این وان‌ها از حجم 65 لیتر تا 3500 لیتر را پشتیبانی می‌کنند. در صورتی که نیاز به وان‌های گرد پلی اتیلن با حجم بیش از 3500 لیتر داشته باشید، باید بصورت سفارشی آن را خریداری نمایید.

وان های گرد به لحاظ ساختار، دارای مقاومت بالاتری نسبت به وان های مستطیلی هستند و برای مصارف مختلف کاربرد دارند. وان های گرد پلاستیکی تهران پلیمر آریا در ابعاد 65 لیتر ، 150 لیتر 500 لیتر، 600 لیتر، 1000 لیتر، 2000 لیتر و 3500 لیتر تهیه و تولید شد‌ه‌اند.

وان پلی اتیلن حمام

وان های پلی اتیلن حمام دارای شکل مناسب برای استفاده در مکان‌هایی است که زیبایی وان نیز اهمیت دارد. این وان‌ها در واحد تولیدی و صنعتی تهران پلیمر آریا به دو صورت آنتی باکتریال دو لایه و پلی اتیلن تک لایه تولید و عرضه می‌شوند.

در نوع دو لایه آنتی باکتریال وان حمام پلی اتیلن، یک لایه بیشتر برای جلوگیری از تجمع باکتری برای مواردی است که وان بصورت طولانی مدت بارگیری شده باشد. در صورتی که وان حمام را در فضای سر پوشیده و محافظت شده استفاده می‌کنید نیازی به نوع آنتی باکتریال وان حمام پلاستیکی نخواهید داشت.

کلام آخر

بعد از گذشت سال‌ها از تولید اولین وان پلاستیکی، حالا به جرات می‌توان گفت که این نوع وان که با ترکیبات پلی اتیلن تولید می‌شود، مشتریان و طرفداران خاص خود را پیدا کرده و توسط کارخانجات مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شود. در این میان، تهران پلیمر آریا با سال‌ها تجربه در زمینه تولید و عرضه انواع وان پلی اتیلن و سایر محصولات وابسته، سعی دارد تا بهترین و با کیفیت‌ترین وان‌های پلاستیکی مستطیلی، گرد و مناسب برای حمام را به بازار عرضه کند.

البرز مخزن این افتخار را دارد که کلیه محصولات تهران پلیمر یارا را برای شما عزیزان دستچین کرده و با ارائه مشاوره فنی موثر به خریداران جهت انتخاب محصول مناسب برای استفاده، خدمات مطلوبی را تقدیم شما کند و در تمامی مراحل خرید تا بهره برداری از انواع وان پلاستیکی در کنار شما باشد. برای اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش خرید وان پلاستیکی تهران پلیمر یارا با ما در تماس باشید.

همچنین اگر ظرفیت‌های موجود وان پلی اتیلن جوابگوی کار شما نبود، پیشنهاد می‌کنیم مطلب «پرورش ماهی در وان صنعتی و یا با مخزن پلی اتیلن» را در بلاگ البرز مخزن بخوانید. در این مطلب توضیح داده‌ایم که چطور می‌توانید از مخازن پلی اتیلن به عنوان وان صنعتی استفاده کنید. از همراهی شما سپاسگزاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =