فروشگاه اینترنتی البرز مخزن
فروش انواع مخازن و منابع پلی اتیلن

026-44200250 , 021-22333411

تمامی قیمت ها به روز هستند ، میتوانید به صورت آنلاین خرید کنید.

قیمت منبع آب ۱۰۰۰ لیتری

یکی از رایج‌ترین لیتراژهای مخزن، 1000 لیتری است. خصوصاً اگر قصد خرید مخزن آب برای آپارتمان را دارید، باید قیمت منبع آب 1000 لیتری را استعلام کنید. چرا که بر اساس استانداردهای محاسبه میزان آب مصرفی هر واحد، برای یک ساختمان 4 واحدی با مصرف معمولی، یک تانکر آب 1000 لیتری کفایت می‌کند. البته درباره این موضوع و نکاتی که باید قبل از خرید و استعلام قیمت مخزن آب 1000 لیتری بدانید در ادامه توضیحات بیشتری خواهیم داد.

به طور کلی از منبع آب 1000 لیتری برای مقاصد مختلفی همچون نگهداری آب آشامیدنی، مایعات خوراکی و بهداشتی، انواع اسیدها و بازها و سایر مایعات شیمیایی استفاده می‌شود. پس فرقی نمی‌کند قیمت تانکر آب پلاستیکی ۱۰۰۰ لیتری را به چه منظوری استعلام می‌کنید، این محصول مناسب بسیاری از صنایع است. چرا که ویژگی‌های مهمی همچون ضد خورندگی، ضد جلبک بودن و آنتی باکتریال بودن را دارد.

در این راهنمای متنی، به بررسی ویژگی‌های منبع آب 1000 لیتری می‌پردازیم، توضیح می‌دهیم که چه عواملی روی قیمت تانکر پلاستیکی 1000 لیتری موثر هستند و بسته به نیاز باید چه نوع تانکر ۱۰۰۰ لیتری را تهیه کنید. اگر پاسخ این سوالات را می‌دانید و صرفاً برای استعلام قیمت منبع آب 1000 لیتری به این صفحه آمده‌اید، کافیست روی تصویر محصول دلخواه خود در بالای صفحه کلیک کنید و قیمت و مشخصات منبع را ببینید.

ویژگی‌های منبع پلی اتیلن ۱۰۰۰ لیتری چیست؟

  • تانکرهای آب پلی اتیلن البرزمخزن، همگی از انستیتو پاستور و جهاد دانشگاهی ایران، تاییدیه بهداشتی دارند و با با استفاده از تکنولوژی نانو تولید شده‌اند. شما با خرید منبع آب 1000 لیتری پلی اتیلنی مطمئن می‌شوید که یک تانکر کاملاً بهداشتی و آنتی باکتریال تهیه کرده‌اید که می‌توانید برای مدت طولانی انواع مایعات آشامیدنی را در آن نگهداری کنید؛ بدون اینکه نگران تغییر طعم و مزه یا بوی آنها باشید.
  • از آنجایی که مخازن 1000 لیتری را معمولاً برای نگهداری آب در ساختمان‌های مسکونی تهیه می‌کنند، مهمترین موضوع سالم نگه داشتن آب شرب است. ما به عنوان نماینده رسمی شرکت تهران پلیمر یارا، محصولاتی را ارائه می‌کنیم که نشان ملی استاندارد از سازمان ملی استاندارد ایران را دارند و پروانه بهداشتی ساخت از سازمان غذا و دارو به صورت مندرج روی مخازن حک شده است. این مخازن از مواد اولیه درجه یک و فود گرید (Food Grade) تهیه شده‌اند و خیال شما را از بابت عدم تغییر محتوای داخل تانکرها راحت می‌کنند.
  • قیمت منبع آب ۱۰۰۰ لیتری با توجه به ویژگی‌های آن، کاملاً مقرون به صرفه است. شما می‌توانید این نوع از تانکرها را هم در مناطق سردسیر و هم مناطق گرمسیر استفاده کنید. چرا که انتقال حرارتی بسیار پایینی دارند. همچنین وزن سبک آنها باعث شده است که برای حمل و نقل و نصب دچار هیچ مشکلی نشوید. اگر قصد دارید تانکر ۱۰۰۰ لیتری را در فضای باز نگه دارید هم باید بگوییم خیال‌تان راحت باشد.
  • تمامی مخازن پلی اتیلن سه لایه، به خاطر داشتن یک لایه ضد یووی، می‌توانند زیر نور مستقیم خورشید نگهداری شوند و هیچ مشکلی برای خود مخزن یا محتویات آن پیش نیاید. در کنار تمام این ویژگی‌ها، شما می‌توانید انواع اتصالات استاندارد را هم به منبع آب 1000 لیتری متصل کنید و آن را روی زمین یا در ارتفاع نصب کرده یا درون خاک دفن نمایید.

رایج‌ترین انواع مخزن آب 1000 لیتری

یکی از مهمترین نکاتی که باید در حین خرید تانکر آب 1000 لیتری به آن توجه داشته باشید، نوع یا شکل ظاهری مخزن است. قیمت منبع آب ۱۰۰۰ لیتری با توجه به ساختار هندسی آن متغیر است. بعضی از انواع این تانکر را در ادامه خواهیم دید:

مخزن آب 1000 لیتری افقی

اگر فضایی که برای نصب مخزن در نظر گرفته‌اید، به اندازه کافی بزرگ است اما ارتفاع چندانی ندارد، مخزن افقی مناسب کار شماست. ابعاد مخزن آب 1000 لیتری افقی از نظر ارتفاع، 103 سانتی متر، عرض 97 سانتی متر و طول 164 سانتی متر است. از این نوع مخزن می‌توانید در کنار پارکینگ یا موتورخانه استفاده کنید.

منبع آب 1000 لیتری عمودی

مخازن عمودی به دلیل کاربرد بسیاری که دارند در دو ارتفاع کوتاه و بلند تولید می‌شوند. ابعاد مخزن 1000 لیتری ایستاده با عرض 103 سانتی متر و ارتفاع 140 سانتی متر مناسب برای فضاهایی است که از نظر ارتفاع محدودیتی ندارند. این مخزن را برای دفن کردن در خاک هم می‌توانید استفاده کنید. به علاوه این نوع مخازن در ارتفاع 217 سانتی متر و عرض 82 سانتی متری هم موجود هستند. قیمت مخزن آب ۱۰۰۰ لیتری عمودی را بسته به ابعاد مورد نیاز می‌توانید در قسمت بالای این صفحه مشاهده کنید.

تانکر آب 1000 لیتری زیرپله

یکی از انواع خاص منبع آب 1000 لیتری، مخزن زیرپله است که بیشتر برای فضای زیرپله در مجتمع‌ها و ساختمان‌ها استفاده می‌شود. شکل ظاهری این مخزن به شما این امکان را می‌دهد که بهترین استفاده از فضاهای پرت و دور از دسترس را داشته باشید. قیمت مخزن ۱۰۰۰لیتری سه لایه با توجه به کیفیت متریال اولیه و همینطور استانداردهایی که در ساخت آن به کار رفته، تا حدی در بازار متغیر است. البرزمخزن با ارائه خدمات مشاوره و ضمانت پس از فروش، بهترین قیمت تانکر پلاستیکی 1000 لیتری را در خدمت شما عزیزان قرار داده است.

منبع آب 1000 لیتری قیفی

از دیگر انواع رایج مخزن آب 1000 لیتری، مخزن قیفی است که شکل هندسی مخروطی دارد و بر روی پایه‌های فلزی نصب می‌شود. به دلیل همین ویژگی منحصر به فرد، شما می‌توانید این مخزن را به طور کامل تخلیه کنید و آن را در ارتفاع نصب نمایید. توجه داشته باشید که قیمت منبع آب پلاستیکی 1000 لیتری قیفی بدون پایه محاسبه شده است.

لیست قیمت و ابعاد مخازن 1000 لیتری

نام محصولارتفاع کل (cm)عرض کل (cm)طول (cm)
مخزن آب 1000 لیتری قیفی167109*
مخزن آب 1000 لیتری بیضی87120163
مخزن آب 1000 لیتری مکعبی6996179
مخزن آب 1000 لیتری آسان رو گرد14562164
مخزن آب 1000 لیتری آسان رو مکعب17560140
مخزن آب 1000 لیتری زیرپله108101157
مخزن آب 1000 لیتری زیرپله مکعب10784166
مخزن آب 1000 لیتری عمودی کوتاه140103*
مخزن آب 1000 لیتری عمودی بلند21782*
مخزن آب 1000 لیتری افقی10397164

آیا قیمت تانکر آب 1000 لیتری پلاستیکی به صرفه است؟

با توجه به خدمات مشاوره پیش از خرید و گارانتی پس از خریدی که البرزمخزن و شرکت تولید کننده مخازن پلی اتیلنی تهران پلیمر یارا به مشتریان خود ارائه می‌دهند، قیمت منبع آب 1000 لیتری این فروشگاه کاملاً مقرون به صرفه و رقابتی است. از آنجایی که طول عمر این محصولات هم بسیار بالاست، با یکبار خرید مخزن آب 1000 لیتری از البرزمخزن می‌توانید بدون نگرانی از شکسته شدن یا پوسیدگی، سالها از آن استفاده کنید.

البته توجه داشته باشید که محل نصب مخزن در افزایش طول عمر آن تاثیر به سزایی می‌گذارد. از نظر گرما و سرما و یا تابش مستقیم نور خورشید جای نگرانی ندارید؛ چرا که این مخازن به صورت سه لایه تولید می‌شوند و لایه تیره میانی آنها در مقابل اشعه یو وی مقاومت می‌کند. به همین خاطر هم مایعات درون مخزن بدون تغییر بو و مزه باقی می‌مانند، هم عمر تانکر بالا می‌رود.

تانکرهای پلی اتیلنی عرضه شده در سایت همچنین ویژگی آنتی باکتریال و آنتی جلبک هم دارند، دو ویژگی بسیار مهمی که باعث می‌شود بتوانید آب آشامیدنی را برای مدت زمانی طولانی در آن نگهداری کنید. گرچه تنها کاربرد این مخازن، آب شرب نیست و در صنایع مختلف برای نگهداری مایعات خوراکی و شیمیایی نیز از آنها استفاده می‌شود.

چه عواملی روی قیمت تانکر 1000 لیتری تاثیر می‌گذارند؟

در وهله اول کیفیت ساخت و متریال مصرفی، عامل تاثیرگذاری در قیمت منبع آب 1000 لیتری به حساب می‌آیند. اینکه در فرایند تولید این محصول چه استانداردهایی رعایت شده و تا چه بهداشتی است نیز می‌تواند روی قیمت مخزن آب ۱۰۰۰ لیتری موثر باشد. محصولات تهران پلیمر یارا با استانداردهای اخذ شده از سازمان ملی استاندارد و پروانه بهداشتی ساخت از سازمان غذا و دارو، هر آنچه که برای یک تانکر آب بهداشتی و آنتی باکتریال لازم است را دارند.

از دیگر مواردی که می‌توانند روی قیمت تانکر ۱۰۰۰ لیتری تاثیر بگذارند، خدمات پس از فروش است. تمامی محصولاتی که از البرزمخزن تهیه می‌کنید، 10 سال گارانتی دارند. این گارانتی شامل 4 سال ضمانت تعویض می‌شود که این اطمینان را به شما می‌دهد تا بدون نگرانی از خریدی که انجام داده‌اید، بهترین استفاده را از مخزن آب خود کنید. البته توجه داشته باشید که بعضی از موارد مانند مناسب نبودن سطحی که قرار است مخزن روی آن نصب شود، ممکن است آسیب‌هایی به تانکر وارد کنند که جزو گارانتی تعویض به حساب نیایند.

در کنار این موارد، 6 سال ضمانت تعمیر محصولات توسط شرکت تضمین می‌شود و این اطمینان از کیفیت محصول یکی از نکاتی است که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید. با خرید از البرزمخزن همچنین 15 سال خدمات پس از فروش واقعی دریافت خواهید کرد. تاریخ تولید بر روی مخازن درج می‌شود و این ضمانت، خیال شما را از بابت قیمت منبع آب 1000 لیتری نیز راحت می‌کند.

برای استعلام قیمت مخزن 1000 لیتری پلی اتیلن چه کنیم؟

تمامی محصولات فروشگاه البرزمخزن قیمت دارند. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود، لیتراژی که می‌خواهید را انتخاب کنید و با مشاهده جزئیات و توضیحاتی که در صفحه هر محصول آمده، نوع مناسب تانکر آب 1000 لیتری را خریداری کنید. چنانچه قصد خرید عمده محصولات را دارید یا فکر می‌کنید که همکاران ما در بخش پشتیبانی و مشاوره می‌توانند به شما کمک کنند، می‌توانید با شماره تلفن‌های درج شده در وب سایت تماس حاصل فرمایید.

مخازن 1000 لیتری در سایت البرز مخزن انواع گوناگونی دارد که می‌توانید با مراجعه به صفحه منبع آب 1000 لیتری این سایت، لیست قیمت را بررسی کنید
از رایج‌ترین و پر تقاضاترین انواع مخازن، مخزن 1000 لیتری است و ما در البرز مخزن انواع مختلفی از منبع 1000 لیتری برای کاربری‌های مختلف را به مشتریان ارائه می‌دهیم.
خانه
وبلاگ
0 محصول سبد خرید