راهنمای خرید مخزن آب از طریق موبایل

یکی از ملزومات اساسی هر ساختمان و خانه‌ای امروزه مخزن آب است. منبع آب در هر مکانی برای نگهداری و ذخیره آب استفاده می‌شود. با توجه به بحران و کمبود آب و همچنین کم بودن فشار آب در همه ساختمان‌ها، خرید تانکر آب به همه افراد توصیه می‌شود. باید توجه کنید که منبع آب علاوه بر ساختمان، در هر صنعتی همچون کشاورزی، دامداری، مرغداری و … نیز کاربرد دارد و استفاده از آن هیچ محدودیتی ندارد. یکی از مهم‌ترین پیشرفت‌هایی که در خرید مخزن آب بوجود آمده، خرید آنلاین آن است. دیگر حتی نیاز به استفاده از کامپیوتر نیست و خرید مخزن پلی اتیلن از طریق موبایل به راحتی و در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود. در این مقاله قصد داریم تا گام به گام مراحل خرید مخزن را برای شما توضیح دهیم.

مراحل گام به گام خرید مخزن آب از طریق موبایل

گام اول

برای خرید مخزن مورد نظر خود ابتدا لازم است که از  یک فروشگاه معتبر مخزن خود را تهیه کنید. برای اینکار جستجوگر تلفن همراه خود را باز کرده و عبارت ( البرز مخزن) را سرچ کنید. طبق تصویر زیر، اولین سایت با نام www.alborzmakhzan.com را باز کنید و وارد سایت البرز مخزن شوید.

گام اول در خرید مخزن آب از طریق موبایل

گام دوم

حال شما وارد سایت اصلی البرزمخزن شدید. مخزن مورد نظر خود را از میان دسته بندی مخزن‌ها انتخاب کنید. شما می‌توانید با استفاده از قسمت سرچ سایت، مخزن مورد نظر خود را جستجو کنید. به طور مثال در این قسمت بر روی دسته بندی مخزن عمودی(ایستاده) کلیک کردیم تا انواع مختلف آن را ببینیم.

خرید منبع آب با موبایل

گام سوم

در دسته بندی مخزن ایستاده مخزن‌های مختلفی همچون مخزن ۵۵ لیتری منشوری تهران پلیمر یارا، مخزن آب ۱۰۰ لیتری عمودی سه لایه آنتی باکتریال تهران پلیمر یارا و … وجود دارد. بر روی مخزن مورد نظر خود کلیک کنید. مثلا ما در این قسمت روی مخزن آب ۱۰۰ لیتری عمودی سه لایه آنتی باکتریال تهران پلیمر یارا کلیک کردیم و قصد خرید آن را داریم.

خرید تانکر آب با تلفن همراه

گام چهارم

زمانی که بر روی مخزن مورد نظر خود کلیک کردیم، طبق تصویر تمامی مشخصات آن با قیمت بر روی صفحه نشان داده می‌شود. از آنجایی که ابعاد مخزن متغیر بوده، اگر محدودیت مکان دارید حتما ابعاد مخزن را با ابعاد مکان مورد نظر خود تطبیق دهید. در زیر قیمت ابعاد و طول و عرض دقیق مخزن آمده است. در پایین‌تر توضیحات کامل مخزن و ویژگی‌‌های آن هم ذکر شده که پیشنهاد می‌شود قبل از خرید تانکر آب حتما این بخش را مطالعه کنید. پس از مطالعه توضیحات بر روی قسمت افزودن به سبد خرید کلیک کنید.

خرید آنلاین مخزن آب پلی اتیلن

گام پنجم

پس از این مرحله از خرید منبع آب، وارد صفحه‌ای می‌شوید که قیمت نهایی مخزن برای شما نمایش داده می‌شود. پس از اطمینان از قیمت محصول و خرید آن، طبق تصویر گزینه ادامه جهت تسویه حساب را انتخاب کنید.

خرید اینترنتی مخزن آب پلاستیکی

گام ششم

سپس وارد صفحه‌ای می‌شوید که در صورت داشتن کد هدیه باید آن را در کادر وارد کنید. اگر کد هدیه‌ای ندارید گزینه بعدی را انتخاب کنید.

خرید مخزن پلی اتیلن با موبایل

گام هفتم

در این مرحله از خرید مخزن آب پلی اتیلن وارد صفحه صورت حساب و حمل و نقل می‌شوید. در این صفحه اطلاعاتی همچون نام، نام خانوادگی، استان، شهر، تلفن همراه و … را لازم است به طور دقیق و جزئی ذکر کنید. پس از تکمیل کردن اطلاعات، گزینه بعدی را انتخاب کنید.

پرداخت آنلاین مخزن آب پلی اتیلن

گام هشتم

در این صفحه محصول با قیمت برای شما نمایش داده می‌شود. هزینه حمل و نقل بر عهده مشتری است و طبق مسافت و وزن مخزن تعیین می‌شود و قیمت از پیش تعیین شده‌ای ندارد. می‌توانید در این قسمت محصول مورد نظر خود را می‌توانید ویرایش کنید. پس از اطمینان از درست بودن محصول و قیمت آن، گزینه پرداخت را انتخاب کنید تا طبق درگاه‌های مختلف، وارد صفحه پرداخت از طریق سایت شوید.

قیمت مخزن آب پلاستیکی پلی اتیلن

گام نهم

در این صفحه شما وارد درگاه پرداخت می‌شوید. طبق تصویر باید شماره کارت، تاریخ انقضا، شماره شناسایی دوم، کد امنیتی و …  را وارد کنید و با استفاده از رمز دوم یا رمز پویا می‌توانید مبلغ مورد نظر خود را پرداخت کنید و گزینه خرید را کلیک کنید. در این مرحله خرید شما تکمیل شده و شماره سفارش برای شما پیامک می‌شود.

قیمت خرید منبع آب پلی اتیلن با موبایل

چنانچه در هر مرحله با مشکل مواجه شدید، می‌توانید بر روی علامت قرمز رنگ تماس در بخش پایین سمت چپ کلیک کنید تا به طور مستقیم با کارشناسان ارتباط بگیرید. همچنین در مورد راهنمایی و مشاوره‌های لازم در خصوص خرید تانکر آب نیز می‌توانید با کارشناسان البرزمخزن ارتباط بگیرید.